Anna Paczek dyrektorem rozwoju produktu reklamowego, Mariola Zienkiewicz dyrektorem ds. partnerstw strategicznych w Edipresse Polska
Z początkiem marca br. do wydawnictwa Edipresse Polska dołącza Anna Paczek obejmując stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego. Przejmie obowiązki Marioli Zienkiewicz, która została dyrektorem ds. partnerstw strategicznych.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/annapaczekedipresse655.jpg)
Anna Paczek przejmie zadania związane z zarządzaniem ofertą i produktem reklamowym od Marioli Zienkiewicz, która skoncentruje swoje działania na rozwoju współpracy pomiędzy Edipresse a TVN Media oraz poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych o strategicznym potencjale.
- Nowy dyrektor rozwoju produktu reklamowego będzie odpowiadać za całe portfolio Edipresse Polska, także w obszarze akcji specjalnych i niestandardowych rozwiązań reklamowych realizowanych przez Edipresse Content Studio - mówi Maciej Klepacki, COO Digital. - Jednocześnie widzimy nowe obszary i dalszy potencjał do rozwoju współpracy z partnerami strategicznymi takimi jak TVN Media, dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie tego obszaru z obecnych struktur sprzedaży.
Anna Paczek swoją karierę w mediach digitalowych rozpoczęła w 2006 roku w Edipresse Polska jako specjalista ds. obsługi projektów niestandardowych, kolejno awansując na koordynatora zespołu project managerów i szefa optymalizacji produktu reklamowego Edi-net.
Od marca 2017, przez ostatnie 2 lata, pracowała w Media Impact Polska, gdzie odpowiadała za tworzenie i rozwój produktów reklamowych jako head of display & data.
Dołącz do dyskusji: Anna Paczek dyrektorem rozwoju produktu reklamowego, Mariola Zienkiewicz dyrektorem ds. partnerstw strategicznych w Edipresse Polska