Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco
Sieć sklepów Tesco wystartowała z zapowiedziową kampanią centrów handlowych Pasaż Tesco. Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” odbiorcy zgadują kim są ambasadorzy marki.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/PasażTesco-655.jpg)
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 30 sierpnia br. Odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się kim są tajemniczy ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy.
W kolejnej odsłonie, którą zaplanowano od 1 do 30 września, konsumenci poznają założenia kampanii oraz zobaczą jej bohaterów.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Pasaży Tesco. Działania obejmują billboardy i citylighty w 22 polskich miastach, w których prezentowane są Pasaże Tesco.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco