Akson Studio ma nową identyfikacją wizualną
Polski producent filmowy Akson Studio wprowadził nową identyfikację wizualną. Rebranding podyktowany był potrzebą odświeżenia wizerunku.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/AksonStudio_nowe-655.jpg)
Studio do pracy nad nową identyfikacją wizualną zaprosiło Andrzeja Santorskiego. - Pracując nad rebrandingiem marki z tak dużym dorobkiem, musieliśmy wziąć na warsztat jej główne założenia strategiczne i komponenty komunikacyjne, a następnie rozłożyć je na czynniki pierwsze – tak o procesie koncepcyjnym opowiada Andrzej Santorski. - Zaczęliśmy od nazwy: jej geneza pochodzi od elementu neuronu odpowiedzialnego za „przekaz informacji”. W przypadku filmowych produkcji Aksonu przekaz wędruje do widzów za pośrednictwem ekranu, natomiast jednym z głównych receptorów, od którego zaczyna się odbiór tych audiowizualnych informacji, jest oko. Do tego koncepcyjnego rebusa dołączył jeszcze jeden element: most, symbolizujący połączenie tradycji i nowoczesności - dodaje.
Oko w nowym znaku Akson Studio
Nowy znak Akson Studio nawiązuje do symbolu oka, znanego wcześniejszej wersji identyfikacji. Logo wspiera nowoczesna typografia - krój Matter autorstwa czeskiego studia Displaaay. W akcydensach, materiałach firmowych, mediach społecznościowych i nowym internetowym portfolio Studia, czcionka występuje w zestawieniu z bezszeryfowym krojem Reckless Neue (również autorstwa Displaaay). Poza znakiem i typografią łączenie tradycyjnych i nowoczesnych wartości odzwierciedla nowa, bogata paleta barwna.
Na górze: nowa identyfikacja wizualna Akson Studio, na dole poprzednia wersja
- Zależało nam na tym, aby nowy znak łączył stare z nowym, a identyfikacja wizualna odzwierciedlała nasze codzienne podejście, dlatego tak ważne było stworzenie formuły, która będzie uniwersalna i na tyle plastyczna, by z łatwością mogła dopasowywać się do realizowanych przez nas projektów. Nowy projekt w pełni spełnił te oczekiwania - komentuje Michał Kwieciński, założyciel Akson Studio.
Akson Studio jest producentem takich filmów jak "Katyń", "Miasto44", "Powidoki", "Atak Paniki", "W Lesie Dziś Nie Zaśnie Nikt".
Dołącz do dyskusji: Akson Studio ma nową identyfikacją wizualną