Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2
Do agencji K2 (Grupa K2) dołączyła Agata Klusek, obejmując nowe stanowisko business development managera.
![Agata Klusek](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/AgataKlusek_K655.jpg)
Do obowiązków Klusek należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.
Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa.
Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako business development director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.
- W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.
Agencja K2 jest częścią Grupy K2, której po trzech kwartałach przychody wzrosły o 9 proc. do 83,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 5,8 mln zł zysku wobec 2,2 mln zł straty operacyjnej w okresie trzech kwartałów 2019 roku. Zysk netto wyniósł 3,84 mln zł wobec 2,2 mln zł straty przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2