SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Brodzka dyrektorką marketingu Ceramiki Paradyż

Do zespołu Ceramiki Paradyż, firmy produkującej glazurę i terakotę dołączyła - obejmując stanowisko dyrektorki marketingu - Agata Brodzka.

Agata Brodzka, fot materiały prasoweAgata Brodzka, fot materiały prasowe

Brodzka odpowiada za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Ostatnio w Pleon

Agata Brodzka wcześniej pracowała m.in. Pleon/BBDO i Aliganza. Realizowała projekty dla znanych marek modowych, jubilerskich, kosmetycznych czy wnętrzarskich. Pełniła tam funkcje menedżerskie odpowiadając za tworzenie, wdrażanie i kontrolowanie strategii marketingowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Była też managerką gwiazd takich jak Kasia Figura czy Natasza Urbańska (wspólnie z Urbańską prowadziła firmę odzieżową MUSES).

Wykłada na Uczelni Łazarskiego.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

 

ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy