390 tys. widzów „Czarno na białym”. TVN24 przegrywa z TVP Info
W okresie od 28 sierpnia do 13 października br. magazyn Patrycji Redo „Czarno na białym” śledziło średnio 388 tys. widzów. Program dał TVN24 pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych.
![Patrycja Redo-Łabędziewska, fot. TVN24](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/PatrycjaRedo_655.png)
Informacyjny magazyn TVN24 „Czarno na białym” emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 20.30. Jego średnia oglądalność w okresie 28 sierpnia do 13 października 2017 roku wyniosła 388 tys. osób, co przełożyło się na 2,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 30 sierpnia br. - obejrzało je 696 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Patrycję Redo przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 3,96 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (0,59 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.
Dołącz do dyskusji: 390 tys. widzów „Czarno na białym”. TVN24 przegrywa z TVP Info