100 tys. widzów programu „Polscy Truckersi 2” w Discovery Channel
Drugi sezon „Polskich Truckersów” na antenie Discovery Channel ogląda średnio 101 tys. widzów. Oglądalność poszczególnych odcinków waha się od 73 do 126 tys. osób.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/POLSCY_TRUCKERSI_ 2.jpg)
„Polscy Truckersi 2” na antenie Discovery Channel pokazywani są w czwartki o godz. 22.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia ośmiu dotąd pokazanych odcinków programu (do 27 października) wyniosła 101 tys. osób, co przełożyło się na 0,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 126 tys. osób. Widownia pozostałych odcinków wahała się od 73 tys. do 117 tys. osób.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
2016-09-08 | 125 883 | 1,15% | 66 233 | 1,45% |
2016-09-15 | 97 322 | 0,85% | 77 975 | 1,53% |
2016-09-22 | 116 592 | 1,03% | 90 947 | 1,85% |
2016-09-29 | 107 734 | 0,92% | 64 378 | 1,25% |
2016-10-06 | 73 422 | 0,60% | 49 148 | 0,95% |
2016-10-13 | 109 574 | 0,89% | 65 230 | 1,24% |
2016-10-20 | 88 608 | 0,76% | 53 946 | 1,05% |
2016-10-27 | 89 885 | 0,75% | 52 903 | 1,00% |
Średnio: | 101 096 | 0,86% | 65 064 | 1,28% |
Dla porównania nadawany niemal w tym samym paśmie (w czwartki o godz. 22.15) pierwszy sezon programu o podobnej formule „Megatransporty” na antenie TVN Turbo, po dziewięciu odcinkach (tj. wyemitowanych w okresie od 1 września do 27 października br.) śledzi średnio 114 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 1,03 proc. i 1,76 proc. udziału.
„Polscy Truckersi” to program pokazujący pracę polskich kierowców ciężarówek.
Udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,51 proc.
Dołącz do dyskusji: 100 tys. widzów programu „Polscy Truckersi 2” w Discovery Channel
Stacje niszowe muszą przesunąć swoje szlagierowe propozycje na później by nie kolidowac z prime-time głównych stacji. Na tej samej zasadzie ramówkę robi TTV