SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Kulig w musicalowej kampanii Reserved (wideo)

Aktorka Joanna Kulig została twarzą jesienno-zimowej kolekcji marki Reserved (LPP). W kampanii występuje razem z francuską influencerką Jeanne Damas.

W filmie promującym Kulig wspólnie z Jeanne Damas wykonują cover przeboju "Yes Sir, I can boogie", który oryginalnie śpiewała Baccara. Spot wyreżyserował Gordon von Steiner, za zdjęcia odpowiada Stuart Winecoff.

Najnowsza kampania Reserved „I Can Boogie” nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70., jej bohaterkami będą kobiety, które mają "biust i talię".

- W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Oprócz filmu, Kulig i Damas wystąpiły w sesji zdjęciowej.

Kolejna odsłona akcji 18 września. Łącznie, w ramach kampanii zostaną opublikowane trzy mini-etiudy. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives.

Joanna Kulig z szansami na Oscara

Joanna Kulig w ostatnim czasie zdobyła uznanie polskiej i międzynarodowej publiczności oraz krytyki rolą w "Zimnej wojnie" Pawła Pawlikowskiego. Media spekulują, że polska aktorka ma szansę na Oscara.

Kulig jest absolwentką krakowskiej PWST, ma również gruntowne wykształcenie muzyczne. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną im. F. Chopina w Krynicy-Zdroju (klasa fortepianu) oraz Zespół Państwowych Szkół Muzycznych II stopnia im. M. Karłowicza w Krakowie (klasa śpiewu solowego).

Reserved z gwiazdorskimi kampaniami

Do swoich ostatnich kampanii Reserved zatrudnia gwiazdy międzynarodowego formatu. Z okazji otwarcia pierwszego salonu w Londynie, markę promowała supermodelka Kate Moss. Z kolei wiosenno-letnią kolekcję reklamowała kampania "I love Cindy" z udziałem innej supermodelki, Cindy Crawford.

Dołącz do dyskusji: Joanna Kulig w musicalowej kampanii Reserved (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Txt
Kto to jest? Na tych foto oba na taki wyraz twarzy, jakby miała sraczkę. Porównajcie z Indiana Jones, scena walki z tym gościem z pejczem zakończona wystrzałem. On też wtedy cierpiał, dlatego zignorował scenariusz i użył rewolweru. :)
0 0
odpowiedź
User
WidzoPol
Halo producenci filmowi! Jesteście aż tak zamknięci w swoim świecie, że nie widzicie, że Polacy chcą płacić za dobre, ambitne polskie kino? I że chcą za to płacić? Taka świetna aktorka musi występować w jakichś nędznych reklamach bo wy nie potraficie robić kolejnych filmów? Ludzie, rozwijajcie to polskie kino skoro jest na fali bo później będziecie się dziwili dlaczego ludzie wybierają amerykańskie skoro muszą czekać tak długo na pol premiery!!!
0 0
odpowiedź
User
pan Ka
To im się udało. Pani Kulig jest świetna, wielki szacunek za rolę w Zimnej wojnie. Tutaj też świetnie wyszła.
0 0
odpowiedź