Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Porównywanie tych wyników ze statystykami z grudnia 2015 roku jest mało miarodajne, ponieważ w połowie ub.r. zmieniła się metodyka Megapanelu, wskutek czego większość stron zanotowała kilkunastoprocentowe wzrosty liczby użytkowników, ponadto w ciągu roku czołowi polscy wydawcy przejęli niektóre mniejsze serwisy
Internet
|
Wirtualna Polska zwiększyła przewagę nad Onetem, w górę YouTube i Cda.pl (Megapanel z grudnia)
|
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska odwiedziło o 180 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej. Serwisy Grupy Onet-RASP straciły w skali miesiąca 322,5 tys. użytkowników i 7,04 mln odsłon krajowych, a Grupy Gazetaprawna.pl - 158,8 tys. użytkowników i 782,4 tys. odsłon.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w grudniu 592 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,12 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Grupy Onet-RASP miały o 565,9 tys. użytkowników i 57,4 mln odsłon krajowych mniej niż w listopadzie ub.r., serwisy Grupa Polska Press - o 434,8 tys. użytkowników i 3,3 mln odsłon, a serwisy Grupy Wirtualna Polska - o 810,7 tys. użytkowników i 27,5 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał z miesiąca na miesiąc 338,4 tys. polskich odwiedzających. Strony Grupy Onet-RASP miały o 23,3 tys. użytkowników i 378 tys. odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej, strony Grupy Wirtualna Polska - 25,5 tys. użytkowników mniej i 6,8 mln odsłon więcej, a Cda.pl - 343,2 tys. użytkowników i 19,6 mln odsłon więcej.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych