SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Twist" liderem

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Twist” (Bauer) osiągnął w październiku 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 177 570 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) z wynikiem 159 675 egz. a na trzecim ”Popcorn” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 116 158 egz..
  

październik

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist177570143654
Dziewczyna159675129672
Popcorn116158115371
Fun Club92500126814
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6279974227

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2006

październikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist177570180038
Dziewczyna159675183906
Popcorn116158180978
Fun Club92500103184
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6279967948

 
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: "Twist" liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl