SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Forbes liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych, a CKM lifestylowych - słaby wynik Playboya.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 111 551 egz. (o ponad 30 000 więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) a na trzecim Men's Health Polska (Motor-Presse Polska). Stawkę zamyka - z duża stratą do lidera - miesięcznik "Playboy".

październik

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM11155179847
Logo66934-
Men’s Health Polska6433660376
Playboy5293562847

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "CKM".
 
2006

październikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM11155188770
Logo6693476366
Men’s Health Polska6433664119
Playboy5293558397

 
W październiku 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 35 458 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 37 699 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 069 egz. (rok wcześniej 18 321 egz.)

 

październik

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3545837699
Manager Magazin2906918321

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin".
 

2006

październikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3545836066
Manager Magazin2906925103


Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl