Magazyn HAmag poszerza kanał dystrybucji

HAmag, lifestylowy magazyn dla kobiet, coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku, rozszerzając kanał dystrybucji. Teraz można kupić go także w salonach Komputronik Megastore.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magazyn HAmag powstał w maju 2015 roku i wydawany jest w cyklu kwartalnym. Pierwsze wydania dostępne były wyłącznie w wersji online. Numer trzeci, już w wersji drukowanej, trafił do sprzedaży w sieci Empik. Teraz można nabyć go także w salonie Komputronik Megastore w Poznań Plaza oraz w CH Wola Park w Warszawie.

W HAmag, jak przystało na wydawnictwo z grupy Benchmark, oprócz tematów typowo lifestajlowych, nie brakuje wątków technologicznych. Prezentujemy na jego łamach wyniki testów, porównania i analizy innowacyjnych sprzętów. Kierując nasz magazyn do nowoczesnych kobiet, staramy się pokazywać wszelkie nowinki elektroniczne i mobilne oraz przydatne gadżety. Stąd decyzja o pojawieniu się w salonach Megastore, gdzie przedmioty, o których piszemy można zobaczyć i sprawdzić samemu – wyjaśnia Angelika Drygas, Redaktor Naczelna HAmag.

Z początkiem października wystartował też internetowy serwis Magazyn-hamag.pl, gdzie publikowane są rozszerzone wersje artykułów z kolejnych numerów oraz wiele nowych treści związanych z modą, urodą, designem, wystrojem wnętrz, sportem i zdrowym stylem życia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami