96 tys. widzów „Wydarzeń” o godz. 12.50 w Polsat News

W pierwszych czterech dniach emisji nowe wydanie „Wydarzeń” w Polsat News śledziło średnio 96 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
96 tys. widzów „Wydarzeń” o godz. 12.50 w Polsat News

Polsat News „Wydarzenia 12.50” emituje w dni powszednie, począwszy od 4 listopada br. Średnia oglądalność serwisu do 7 listopada wyniosła 96 tys. osób, co przełożyło się na 2,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Dotychczas najpopularniejsze wydanie w wyemitowane zostało 4 listopada - obejrzało je 136 tys. widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-pazdziernik-2019-fakty-liderem-wiadomosci,7170815631452289a ##

„Wydarzenia 12.50” to trzecie wydanie dziennika Telewizji Polsat (obok godz. 15.50 i 18.50 - oba emitowane również na antenie Polsatu), które stanowi pierwszy przegląd wydarzeń bieżącego dnia.

Nadawanie w Polsat News nowe wydanie „Wydarzeń” aktualnie prowadzi Magdalena Kaliniak. W kolejnych tygodniach do grona gospodarzy dołączać będą kolejni dziennikarze Polsat News.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta