„W rytmie serca” w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam

Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 oglądało średnio 1,21 mln widzów, o 680 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,59 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„W rytmie serca” w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam

„W rytmie serca 5” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 20 października ub.r. do 19 stycznia br., w niedziele o godz. 22.05. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,21 mln osób, co przełożyło się na 10,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek z 10 listopada - zgromadził on przed telewizorami 1,39 mln oglądających.

grafika

Dla porównania, trzeci sezon produkcji, emitowany jesienią ub.r. (głównie w niedziele o godz. 20.00), śledziło 1,89 mln osób, co przełożyło się na 11,63 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,03 proc. w grupie 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-polsat-jury-pawel-krolikowski-w-szpitalu-adam-strycharczuk-nowym-jurorem,7170767542113921a ##

Polsat w paśmie nadawania serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne osiągała 9,23 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. filmy fabularne, a także „39 i pół tygodnia” oraz relacja z 28. Finału WOŚP; 5,34 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy i powtórki „Wkręconych w randkę”; 4 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem rynku.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 15,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-przyjaciolek-14-sezon-serialu-mial-1-58-mln-widzow,7170802281223809a ##

Serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety.

Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zawsze-warto-polsat-przegral-z-konkurencja-2-sezon,7170806613046913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa