TTV zaczyna program „O tym się nie mówi”, bohaterami osoby walczące ze stereotypami. „Inności nie trzeba się bać”

Od środy 6 listopada na antenie TTV - dwa razy w tygodniu - będzie można oglądać nowy program „O tym się nie mówi”. Autorzy pokażą w nim losy ludzi, mierzących się ze stereotypami: drag queens, osoby otyłe czy żyjące w homoseksualnych związkach.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
TTV zaczyna program „O tym się nie mówi”, bohaterami osoby walczące ze stereotypami. „Inności nie trzeba się bać”
Fot. TVN / S.Pilecki

Bohaterami „O tym się nie mówi” są m.in. osoby z zespołem Downa, drag queens, osoby otyłe czy pary żyjące w związkach homoseksualnych. W każdym odcinku bohaterowie odpowiedzą na trudne, intymne pytania dotyczące sfery seksualności czy różnorodnych społecznych tabu. Podzielą się z widzami swoimi doświadczeniami i wiedzą. W pierwszym odcinku z pytaniami zmierzą się osoby zmagające się z otyłością.

- TTV realizuje strategię odczarowywania stereotypów. Po dobrze przyjętej serii „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami" na zakończenie sezonu przygotowaliśmy propozycję, która w nieco lżejszej formie pokaże, że inności nie trzeba się wcale bać - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

grafika

Emisja premierowych odcinków w TTV od 6 listopada w środy i czwartki o godz. 20.05.

grafika
jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska