Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn
Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że drugi sezon rozrywkowego programu telewizyjna Jedynka pokazywać będzie w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca 2020 roku.

Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpią w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Show ponownie poprowadzi Marzena Rogalska.

Co tydzień w show pojawi się gość muzyczny, który zaśpiewa wybrany przebój danego roku, a swoje składanki utworów wykonają także prowadząca i kapitanowie.

Pierwszy sezon „To był rok!” nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku (pierwsze dwa odcinki nadano w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowano w nowym paśmie - w niedziele około godz. 21.15). Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 12,68 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,41 proc. w grupie 16-59.

Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szlak-nadziei-program-tvp1-emisja-zdjecia-fabula-kto-wystapi,7170760404895873a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji