Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn
Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że drugi sezon rozrywkowego programu telewizyjna Jedynka pokazywać będzie w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca 2020 roku.

Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpią w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Show ponownie poprowadzi Marzena Rogalska.

Co tydzień w show pojawi się gość muzyczny, który zaśpiewa wybrany przebój danego roku, a swoje składanki utworów wykonają także prowadząca i kapitanowie.

Pierwszy sezon „To był rok!” nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku (pierwsze dwa odcinki nadano w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowano w nowym paśmie - w niedziele około godz. 21.15). Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 12,68 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,41 proc. w grupie 16-59.

Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szlak-nadziei-program-tvp1-emisja-zdjecia-fabula-kto-wystapi,7170760404895873a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia