„The Voice Kids 3” od 1 stycznia w TVP2. „I tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej” (wideo)

W środę, 1 stycznia 2020 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję trzeciej edycji talent-show „The Voice Kids”. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time. - To fenomenalny program, dzięki któremu możemy wyłaniać fantastyczne talenty wśród dzieci - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent talent-show.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”. W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mlody-pilsudski-polskie-slady-i-va-banque-zimowa-ramowka-tvp-jacek-kurski-trzy-sezony-telewizyjne-w-ciagu-roku,7170802972731521a ##

W trzeciej edycji programu w przesłuchaniach w ciemno wystąpi ponad 70 niezwykle muzykalnych dzieci (wyłonionych z castingów, na które zgłosiło się ponad 2000 osób). W kolejnym etapie - bitwach - widzowie na scenie zobaczą występy trójki dzieci, z których tylko jedno przejdzie do realizowanego na żywo finału. Wyłoniony w ramach głosowania widzów zwycięzca otrzyma tytuł najlepszego głosu w Polsce „The Voice Kids” oraz nagrodę pieniężną przeznaczoną na przyszłą edukację w wysokości 50 tys. zł.

Występy uczestników w najnowszej edycji polskiej wersji show ponownie oceniać będą Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Rinke Rooyens: sądzę, że i tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej

- „The Voice Kids” to fenomenalny program, dzięki któremu możemy wyłaniać fantastyczne talenty wśród dzieci. Najlepszy przykład to uczestnicy obu pokazanych dotychczas edycji - masa talentów, a wśród nich dwie niezwykłe dziewczyny: Roksana Węgiel i Wiktoria Gabor, które wygrały Eurowizję Junior. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent talent-show. - To pokazuje, że program stwarza ogromne możliwości rozwoju kariery młodych wykonawców. Również i w trzeciej edycji mamy bardzo utalentowanych uczestników. Sądzę, że i tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Czy jestem dumny? Tak, bo to jest DNA Rochstar - wyławiać talenty i pomagać im rozwinąć skrzydła - dodaje.

Premiera „The Voice Kids 3” na antenie TVP2 planowana jest na środę, 1 stycznia 2020 roku na godz. 20.05. Kolejne odcinki show będzie można oglądać tradycyjnie w soboty o 20.05, czyli w paśmie „The Voice of Poland”.

Analogiczna sytuacja miała miejsce również przy poprzednich edycjach „The Voice Kids”, kiedy to program zadebiutował w Nowy Rok, a kolejne odcinki były pokazywane w sobotnim prime-time.

- O realizacji „The Voice Kids” myślałem już pięć lat, ale wówczas na polskim rynku były obecne inne programy z udziałem dzieci. Musiałem się wstrzymać z realizacją swojego pomysłu, który powrócił w 2017 roku. Wówczas rozpoczęliśmy pracę nad pierwszą edycją „The Voice Kids”, którą emitowaliśmy na początku 2018 roku. Warto przy okazji podkreślić, że Polska jest jednym z pierwszych rynków, gdzie ten fantastyczny format funkcjonuje już w trzech odsłonach: głównej, „Senior” i „Kids”. Rynkowo to ogromny sukces Rochstar, jako producenta, oraz TVP, jako medium, które zdecydowało się na ten udany format postawić. Wiele krajów na świecie przygląda się dziś tym realizacjom - komentuje nam Rinke Rooyens.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-mlody-pilsudski-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170798121326209a ##

Castingi do trzeciej edycji „The Voice Kids” odbyły się w czerwcu. Program był nagrywany równolegle z „The Voice of Poland”.

Średnia widownia premierowych odcinków drugiej edycji dziecięcej wersji muzycznego widowiska emitowanego w styczniu i lutym br. wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,53 proc. w grupie 16-59.

Za produkcję „The Voice Kids” odpowiada firma Rochstar.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-programy-kontynuacja-nowa-umowa-tvp-talpa,7170826831534209a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP