„The Voice Kids 3” zyskało 410 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Trzecią edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,48 mln osób, o 410 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,50 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„The Voice Kids 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, w okresie od 4 stycznia do 25 stycznia 2020 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.05. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,48 mln osób, co przełożyło się na 16,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,10 mln oglądających, produkcja zgromadziła 25 stycznia (była to emisja z godz. 21.05).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-nowy-program-tvp2-hitem-2-97-mln-widzow,7170777560811649a ##

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 3” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 9,17 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została Gala Mistrzów Sportu). Trzecia była TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy; 8,10 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 6,91 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 2” wyniosły 5,50 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 10,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-10-tvp2-1-83-mln-widzow-tvp2-lider-rynku,7170801439807617a ##

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Marcin Maciejczak zwycięzcą

Decyzją widzów zwycięzcą trzeciej polskiej edycji „The Voice Kids” został 13-letni Marcin Maciejczak z drużyny Dawida Kwiatkowskiego.

Występy uczestników w trzeciej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: wspomniany już wyżej Dawid Kwiatkowski, a także Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"