„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam

Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 2 do 23 lutego 2020 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,94 mln osób, co przełożyło się na 16,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,27 mln oglądających, produkcja zgromadziła 2 lutego.

grafika

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 5,99 proc. Trzeci był Polsat (4,17 proc.), a czwarty - TVN (2,36 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” wyniosły 822 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-tvp1-kontynuuje-program-kiedy-emisja-zmiany-gospodarze-katarzyna-zielinska-i-maciej-kurzajewski,7170749811640449a ##

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Alicja Szemplińska reprezentantką Polski na Eurowizję 2020

Zdaniem widzów i jurorów zwyciężczynią 4-odcinkowego cyklu została Alicja Szemplińska, która jest oficjalnym reprezentantem Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji (odbędzie się on 12, 14 i 16 maja 2020 roku w Rotterdamie).

Cykl prowadził Artur Orzech.

Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinka-pl-serial-koniec-w-tvp2-dlaczego-wiosna-ostatni-sezon-kiedy-emisja-niedziela-o-16-20,7170749010270337a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej