„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam

Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 2 do 23 lutego 2020 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,94 mln osób, co przełożyło się na 16,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,27 mln oglądających, produkcja zgromadziła 2 lutego.

grafika

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 5,99 proc. Trzeci był Polsat (4,17 proc.), a czwarty - TVN (2,36 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” wyniosły 822 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-tvp1-kontynuuje-program-kiedy-emisja-zmiany-gospodarze-katarzyna-zielinska-i-maciej-kurzajewski,7170749811640449a ##

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Alicja Szemplińska reprezentantką Polski na Eurowizję 2020

Zdaniem widzów i jurorów zwyciężczynią 4-odcinkowego cyklu została Alicja Szemplińska, która jest oficjalnym reprezentantem Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji (odbędzie się on 12, 14 i 16 maja 2020 roku w Rotterdamie).

Cykl prowadził Artur Orzech.

Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinka-pl-serial-koniec-w-tvp2-dlaczego-wiosna-ostatni-sezon-kiedy-emisja-niedziela-o-16-20,7170749010270337a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji