Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)

W piątek, 20 grudnia filmowo-serialowy kanał Stopklatka TV zmieni nazwę na Stopklatka. Tego samego dnia widzowie zobaczą nową oprawę audiowizualną oraz zmodyfikowany logotyp stacji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)

- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5 proc. niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV (nadawcy Stopklatki).

Kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W  przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy polskich animatorów.

Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji.

- Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej. Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos” - komentuje Jowita Buchman, dyrektor programowa kanału.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek 20 grudnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/narcos-stopklatka-tv-pokaze-drugi-sezon-serialu-netflixa,7170795487704705a ##

Przychody Stopklatki przynależne grupie Kino Polska TV podskoczyły z 5,76 do 20,31 mln zł, ponieważ w połowie ub.r. firma przejęła ponad 40 proc. jej akcji od Agory i dokupiła dalsze od mniejszych inwestorów. W październiku ogłosiła wezwanie do sprzedaży pozostałych akcji Stopklatki, w tym tygodniu podwyższyła proponowaną cenę z 6,20 do 7 zł. W trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała wzrost przychodów z umów z klientami o 8,4 proc. do 20,31 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,39 mln zł do 694 tys. zł.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP