SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)

W piątek, 20 grudnia filmowo-serialowy kanał Stopklatka TV zmieni nazwę na Stopklatka. Tego samego dnia widzowie zobaczą nową oprawę audiowizualną oraz zmodyfikowany logotyp stacji.

- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5 proc. niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV (nadawcy Stopklatki).

Kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W  przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy polskich animatorów.

Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji.

- Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej. Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos” - komentuje Jowita Buchman, dyrektor programowa kanału.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek 20 grudnia.

Średni udział Stopklatki w 2018 roku wyniósł 0,99 proc.

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 29,9 proc. do 132,9 mln zł oraz spadek zysku netto z 38,6 do 12 mln zł.

Przychody Stopklatki przynależne grupie Kino Polska TV podskoczyły z 5,76 do 20,31 mln zł, ponieważ w połowie ub.r. firma przejęła ponad 40 proc. jej akcji od Agory i dokupiła dalsze od mniejszych inwestorów. W październiku ogłosiła wezwanie do sprzedaży pozostałych akcji Stopklatki, w tym tygodniu podwyższyła proponowaną cenę z 6,20 do 7 zł. W trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała wzrost przychodów z umów z klientami o 8,4 proc. do 20,31 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,39 mln zł do 694 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzichu
Ciekawe jak długo będą jeszcze nadawać Stawkę większą niż życie w sobotnie przedpołudnia. W kółko leci od ponad roku. To ma być kanał filmowy?
odpowiedź
User
Shakyor
dopóki rządzi tu Kino Polska to nieprędko bo mają zamiłowania to starych polskich filmów i seriali. A najwyraźniej ludzie to oglądają, bo w rankingu kanałów filmowo-serialowych jest na 2. miejscu tylko za TVP Seriale.
odpowiedź