SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

STAWIAMY NA CONTENT – AGENCJA ESPERIENZA URUCHAMIA AUTORSKI ZINTEGROWANY SYSTEM CONTENT GENERATOR

„Content is king” to tytuł eseju, który w styczniu 1996 roku Bill Gates opublikował na stronie Microsoftu. Jego słowa okazały się prorocze, bowiem to właśnie treści, na które czułe są internetowe algorytmy stanowią podstawę efektywnego marketingu. Choć od publikacji wspomnianego eseju minęło blisko 30 lat, to wciąż większość marek mierzy się z wyzwaniem: jak pozyskać wartościowy content do swojej komunikacji oraz jak zwiększyć zaangażowanie w miejscach sprzedażowych, takich jak sklepy e-commerce czy market place?

W trendbookach na najbliższy czas widać utrzymującą się tendencję. Marki, tworząc społeczności i popkulturę, muszą w centrum uwagi stawiać człowieka – jego autentyczne doświadczenie i opinie – oraz prezentować produkty w użyciu. Według Content Marketing Institute unikalna perspektywa użytkowników odgrywa coraz większą rolę w komunikacji marek. Biorąc pod uwagę wszystkie zmiany w trendach w mediach społecznościowych oraz zwiększoną wrażliwość na prywatność, marketerzy, aby budować i pielęgnować lojalne społeczności wokół swoich produktów, muszą pracować ciężej i mądrzej. Nie tylko po to, aby je sprzedawać, ale również po to, aby mieć dostęp do miejsca, gdzie kreowane są potrzeby, budowane relacje i zaufanie. Ten sposób myślenia jest bliski zespołowi Esperienzy – agencji, która niedawno uruchomiła autorskie narzędzie do współpracy z twórcami treści i już może pochwalić się efektami pracy.

„Można mieć najlepszy produkt i najbardziej jakościową usługę, ale bez Content Marketingu pozostaną one na półkach sklepowych. Content Generator jest swoistym pogotowiem dla marki. Twój produkt trafi w ręce odpowiedzialnych twórców treści, którzy poświęcą mu uwagę, przetestują i zrecenzują. Dzięki zaangażowaniu mikroinfluencerów dostarczymy Internautom odpowiedź na pytanie „Jak to działa?” i „Czy to jest dla mnie?”. Różne formaty i inne kanały komunikacji wspierają różne etapy ścieżki zakupowej. Towarzyszymy konsumentowi aż do sfinalizowania zakupu!” – tłumaczy Łukasz Janowski, współzałożyciel Agencji Esperienza.

Co to jest Content Generator?

Content Generator to system automatyzujący współpracę z kreatorami contentu, testerami produktów i mikroinfluencerami przy zachowaniu jakości, kreatywności i autentyczności na najwyższym poziomie. Dzięki niemu współpraca firm z zaangażowanymi twórcami staje się o wiele prostsza. W ramach usługi dostępne są trzy pakiety: produkcja User Generated Content (UGC), mikroinfluencer marketing oraz marketing rekomendacji. System został stworzony tak, aby w sposób kompleksowy odpowiadać na potrzeby Klientów (marek) na każdym etapie ścieżki zakupowej – od wzrostu świadomości, przez wsparcie rozważania i intencji, po etapy zakupu i lojalności. Tej strategii Content Generator zawdzięcza swoją wyjątkowość. Co w przypadku, kiedy Klientom zależy na wsparciu jedynie wybranych etapów ścieżki konsumenckiej? W ramach abonamentu można wybrać jeden lub kilka pakietów, które będą odpowiadać konkretnym potrzebom. Content Generator oferuje więc pełną elastyczność.

Content Generator to kontrpropozycja do nieautentycznego, pozbawionego emocji lokowania produktu, z którym konsumenci spotykają się na co dzień. Treści powstałe z użyciem tego narzędzia obejmują cały wachlarz formatów takich jak wideo, zdjęcia, posty tekstowe, memy, grafiki, a także opinie, recenzje oraz rekomendacje.

„Content Generator stworzyliśmy czerpiąc z aktualnych badań, obserwacji i trendów oraz dynamicznie zmieniającego się współczesnego rynku technologicznego. To nasz autorski i unikatowy w swojej istocie projekt. Nic nie zapowiada, aby rosnące znaczenie contentu w Internecie i mediach społecznościowych miało w najbliższym czasie ulec zmianie. Nasze podejście do produkcji contentu jest nie tylko znacznie bardziej autentyczne, transparentne i demokratyzujące, ale najzwyczajniej w świecie potrzebne. O tym świadczy choćby rosnące grono Klientów, którzy korzystają z Content Generatora. To motywuje nas do stałego rozwijania tego narzędzia. Do współpracy aktywnie zapraszamy Twórczynie i Twórców internetowych” – podsumowuje Kamil Siekierzyński, AI & Automation Manager w Esperienza Creative Technology.  

Jeśli ktoś nadal uważa, że skala w Google albo Apple Store jest 5 gwiazdkowa, to się myli. Są tylko dwie oceny – dobra i zła. Jak pokazują dotychczasowe wyniki, Content Generator realnie wpływa na sprzedaż. Dopracowany wizerunek i pozytywny sentyment w recenzjach w marketplace’ach i w e-commerce przekłada się na liczbę sfinalizowanych transakcji.

Agencja Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki. Do grona jej Klientów należą m.in. Hama Polska, Answear.Lab i SGI Deweloper.  

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media: 
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency