„Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020” nowym codziennym programem TVN24

Od 24 lutego TVN24 będzie emitować nowy codzienny program Konrada Piaseckiego pt. „Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020” nowym codziennym programem TVN24
Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel

„Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020” to mutacja znanego już widzom programu „Rozmowa Piaseckiego”. W ramach tej audycji Piasecki będzie z zaproszonymi gośćmi do studia poruszać tematy związane z najbliższymi wyborami prezydenckimi, które odbędą się w maju br.

Cykl w TVN24 emitowany będzie w dni powszednie o godz. 8.35. Pierwszy odcinek zostanie nadany w poniedziałek, 24 lutego br. To tymczasowa audycja, która zniknie z anteny stacji wraz z końcem kampanii wyborczej.

„Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020” ma być pierwszym z uruchamianych specjalnych programów towarzyszących kampanii prezydenckiej w TVN24.

„Rozmowa Piaseckiego” również w piątki

TVN24 cały czas emitować będzie „Rozmowę Piaseckiego”. Od przyszłego tygodnia audycję będzie można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 7.30 (dotychczas widzowie audycję mogli śledzić od poniedziałku do czwartku).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rozmowa-piaseckiego-tvn24-ogladalnosc-444-tys-widzow-piasecki,7173202472945793a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC