„Pułapka” w nowym paśmie straciła 800 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam

Drugi sezon serialu „Pułapka” oglądało średnio 1,19 mln osób, o 800 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,65 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Pułapka” w nowym paśmie straciła 800 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam
Agata Kulesza w serialu „Pułapka”; fot. TVN

„Pułapkę 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 15 października br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,19 mln osób, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,29 mln oglądających.

grafika

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pułapka” straciła 800 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 1,99 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,70 proc., 16,30 proc. oraz 15,61 proc. udziału.

Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,77 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/motyw-nowy-serial-tvn-premiera-w-player-pl-komentarz,7170863770470017a ##

TVN w paśmie nadawania serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 17,62 proc. udziału. Drugi był Polsat („Ninja Warrior Polska” i filmy fabularne; 9,65 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. transmisje sportowe, „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 6,39 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Pułapki 2” wyniosły 13,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Pułapka” to serial obyczajowo-kryminalny, który został realizowany na podstawie scenariusza Karoliny Frankowskiej i Michała Godzica.

W drugim sezonie ponownie występują aktorzy znani z pierwszej serii - m.in.: Agata Kulesza, Marianna Kowalewska, Mateusz Więcławek i Leszek Lichota. Do obsady dołączyli m.in.: Anna Romantowska, Jerzy Radziwiłowicz, Jan Frycz, Eryk Lubos, Henryk Talar, Wiktoria Gorodeckaja, Katarzyna Gałązka oraz Maciej Musiał.

TVN dla fanów „Pułapki” przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie mogą wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu - komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii. Gra od 27 sierpnia dostępna jest na tvnpl, czyli na oficjalnym kanale YouTube TVN Discovery Polska.

Będzie 3 sezon?

Z naszych informacji wynika, że Telewizja TVN nie wyklucza realizacji trzeciego sezonu „Pułapki”. Ostateczne decyzje w tym zakresie jeszcze nie zapadły.

W ostatnim czasie „Pułapka” została nominowanym do nagrody Best Web Series na festiwalu Roma Prisma Independent Film Awards w Rzymie. Serial TVN również zwyciężył w kategorii Television - Program Series oraz otrzymał specjalne wyróżnienie w Konkursie Best Shorts Competition Award.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chylka-kasacja-od-15-listopada-w-player-pl,7170827438876289a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?