SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Hub realizuje dla Fundacji Orange projekt „MegaMisja”

PR Hub wspiera Fundację Orange w najnowszej edycji programu edukacyjnego „MegaMisja”, który jest realizowany w całej Polsce od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za nabór do programu i wsparcie działań komunikacyjnych.

Kampania informacyjna nowej, 9. już edycji “MegaMisji” ruszyła 18 marca i całościowo odpowiada za nią PR Hub. W ramach umowy z Fundacją Orange, agencja prowadzi biuro obsługi programu, koordynuje kampanię mediową, a także wspiera działania z zakresu biura prasowego i promocji programu w mediach społecznościowych.

Program “MegaMisja”, który w tym roku jest realizowany pod hasłem: „Krok po MegaMoce”, wspiera dzieci z klas 1-3 ze szkół podstawowych w całej Polsce w rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych, które są szczególnie przydatne w świecie pełnym ekranów.

To kolejny projekt edukacyjny w portfolio agencji PR Hub, która tylko w tym roku prowadziła już działania w ramach Akademii Lubella, The James Dyson Award, ONDE Flow i kampanii 5 porcji zdrowia. Doświadczenie agencji obejmuje również współpracę przy projektach takich jak Akademia Bezpiecznego Puchatka (dla marki Puchatek) czy Kubusiowi Przyjaciele Natury (dla marki Kubuś).

Współpraca PR Hub z Fundacją Orange ma charakter projektowy i jest efektem zwycięstwa w przetargu.

Dołącz do dyskusji: PR Hub realizuje dla Fundacji Orange projekt „MegaMisja”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl