„Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 140 tys. widzów

Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,21 mln widzów, o 140 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2. Dwójka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 140 tys. widzów
Łukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine Polska

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Postaw na milion” z Dwójki do Jedynki. Teleturniej jednak praktycznie nie zmienił swojego pasma względem poprzednich sezonów.

Średnia widownia pierwszych pięciu premierowych odcinków „Postaw na milion” na antenie TVP1 (w okresie od 21 września do 26 października 2019 roku o godz. 18.30) wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,36 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię do tej pory zgromadziła emisja teleturnieju z 12 października br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,30 mln osób.

grafika

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej „Postaw na milion” (od 22 września do 27 października 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 8,93 proc. udziału 4+ i 6,22 proc. w 16-49. Audycja po przeniesieniu do Jedynki zyskała 140 tys. oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magazyn-ekspresu-reporterow-jesien-2019-tvp1-wyniki-ogladalnosci,7173202547988609a ##

„Postaw na milion” o 670 tys. widzów podnosi widownię swojego pasma w TVP1 względem analogicznego okresu rok wcześniej. Wówczas (od 22 września do 27 października ub.r.) stacja niemal w tym samym czasie pokazywała powtórki serialu „Drogi wolności”, które śledziło 542 tys. osób (odpowiednio 4,60 proc. i 2,52 proc. udziału).

grafika

Jedynka w sobotnim paśmie w godz. 18.30-19.16, czyli w czasie emisji teleturnieju notuje 10,29 proc. udziału w grupie 4+. Daje to stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest Polsat (13,86 proc.). Drugi jest TVN (11,21 proc.), a czwarta - TVP2 (4,99 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.

W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.

Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA. Nagrania do polskiej edycji show odbywają się w Krakowie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-wall-wygraj-marzenia-tvp2-jesienne-odcinki-stracily-widzow,7173202521753729a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych