SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych

Agencja OneMulti jako partner aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

Kampania “Weather Kids” to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad.

Zobacz: Nowa inicjatywa Anny Lewandowskiej. Pomoże młodym 

Najmłodsi przeciwko zmianom klimatu 

Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia przyrzeczenia, które zobowiąże ich do zmiany nawyków z troską o przyszłość najmłodszych. 

W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu.

Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów audio (radio i podcasty) materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody (medley), którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie.

Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.

– Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.

Dołącz do dyskusji: OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl