2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam

22. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,82 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia produkcji spadła o 190 tys. osób. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 15,06 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 22. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 12 września do 26 grudnia br. Oglądało je średnio 2,82 mln widzów. Przełożyło się to na 18,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 12 grudnia br. Zgromadził on przed telewizorami 3,22 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-4-ogladalnosc-nowe-pasmo-jesien-2019,7170778453776001a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i filmy; 8,98 proc.) oraz TVP2 (gł. reality-show „Najgorszy kucharz” i filmy fabularne; 5,25 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 zajęła drugie miejsce, plasując się tuż za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 22” wyniosły 15,06 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 20” zarobił z reklam 10,76 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-zyskal-widzow-tvp2-liderem,7170792468756609a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP