2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam

22. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,82 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia produkcji spadła o 190 tys. osób. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 15,06 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 22. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 12 września do 26 grudnia br. Oglądało je średnio 2,82 mln widzów. Przełożyło się to na 18,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 12 grudnia br. Zgromadził on przed telewizorami 3,22 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-4-ogladalnosc-nowe-pasmo-jesien-2019,7170778453776001a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i filmy; 8,98 proc.) oraz TVP2 (gł. reality-show „Najgorszy kucharz” i filmy fabularne; 5,25 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 zajęła drugie miejsce, plasując się tuż za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 22” wyniosły 15,06 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 20” zarobił z reklam 10,76 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-zyskal-widzow-tvp2-liderem,7170792468756609a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"