941 tys. widzów debiutu „My Way” w TVN

Pokazany w środę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „My Way” oglądało średnio 941 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
941 tys. widzów debiutu „My Way” w TVN
fot. TVN

W środę, 30 października br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego programu „My Way”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 941 tys. osób. Przełożyło się to na 7,18 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 440 tys. osób) oraz 8,33 proc. w grupie 16-59 (AMR - 594 tys.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 933 tys., a w 16-59 - 1,36 mln).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-39-i-pol-tygodnia-nowy-serial-tvn-lider-w-16-49,7170838502315649a ##

Widzowie w nowym programie TVN śledzą zmagania Edyty Górniak w kursie na prawo jazdy, który odbywa się na terenie Warszawy. W przygotowaniach do kursu oraz egzaminów celebrytce towarzyszą trenerzy ze Skoda Auto Safety - Filip Raszewski i Dawid Zawadzki. Piosenkarkę wspiera również syn Allan.

„My Way” składa się z ośmiu odcinków.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?