SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych na nowo zabrzmiał przebój sprzed lat.

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel. Kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe nuty smakowe: Malaga - z nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki z dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki - z chili.  
W ofercie marki Wawel na wiosnę znalazły się także tabliczki nadziewane  i czekolady duże, np. Migdał z wiśnią oraz Zabajone, bombonierki z czekoladkami nadziewanymi i kartoniki z czekoladkami o smaku cytrynówki i wiśniówki.  

Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR realizuje agencja Great Minds. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.  
 

 

Dołącz do dyskusji: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misio
no szkoda, że nikt nie da szansy tej marce na odkurzenie się i wyjście ze skansenu
odpowiedź