„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafił do TVP2. Obie pozycje nie zmieniły swoich pasm względem poprzednich sezonów. - Dzięki tej zmianie profilujemy nasze anteny. Chcemy aby Jedynka była stacją bardziej o profilu informacyjno-publicystycznym, a Dwójka - serialowo-rozrywkowym - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-wall-wygraj-marzenia-tvp2-trzeci-sezon-opinie,7173202564937345a ##

Średnia widownia pierwszych trzech wydań „Magazynu Expresu Reporterów” na antenie TVP1 (w okresie od 10 do 24 września 2019 roku o godz. 21.55) wyniosła 962 tys. osób. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 530 tys., a w 16-59 - 1 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 10 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,16 mln osób.

grafika

Dla porównania, na początku sezonu 2018/2019 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 4 do 25 września 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 14,28 proc. udziału 4+, 10,82 proc. w 16-49 oraz 11,71 proc. w 16-59. Audycja po przeniesieniu do Jedynki straciła 650 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 („Echo serca”; 11,29 proc.). Drugi jest TVN („Pułapka” i „Kuba Wojewódzki”; 9,32 proc.), a czwarty - Polsat („Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,68 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-w-tvp2-zyskuje-widzow,7170840562182273a ##

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

grafika

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej