2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa” obejrzało średnio 2,10 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”
fot. TVP

W poniedziałek, 6 stycznia br. o godz. 21.50 TVP2 pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,10 mln osób. Przełożyło się to na 15,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 640 osób) oraz 12,90 proc. w grupie 16-59 (AMR - 1,01 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinka-pl-ogladalnosc-tvp2-15-sezon-stracil-210-tys-widzow,7170800979056769a ##

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,29 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,07 mln, a w 16-59 - 1,64 mln).

grafika

„Lepsza połowa” to familijny serial komediowy, który przestawia codzienne problemy grupy przyjaciół oraz ich dzieci. Wspólnym mianownikiem dla ich niełatwych relacji rodzinnych i przyjacielskich jest dążenie do osiągnięcia życiowej harmonii.

W głównych rolach w cyklu występują: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak, Weronika Książkiewicz, Anna Dereszowska, Wojciech Mecwaldowski i Piotr Adamczyk. Obok nich pojawiają się: Bartosz Obuchowicz, Bartłomiej Firlet, Ignacy Liss, Karina Woźniak, Katarzyna Gałązka, Marcin Perchuć i Barbara Wypych. Produkcja składa się w szesnastu 25-minutowych odcinków.

Serial „Lepsza połowa” został zrealizowany według pomysłu Krzysztofa Landsberga i Rafała Kolikowa. Scenarzystami cyklu są: Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, a reżyserem - Kristoffer Rus.

Kolejne odcinki „Lepszej połowy” w telewizyjnej Dwójce można oglądać w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, czyli tuż po hitowym serialu „M jak miłość”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o-mnie-sie-nie-martw-ogladalnosc-jesien-2019-nowe-pasmo,7170793063901313a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]