SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu

Z początkiem roku Grupa Netsprint wprowadziła nową strukturę pionu sprzedaży - powstały działy odpowiedzialne za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności: performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management. Do zespołu dołączyli Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz.

Jarosław ŁuczkaJarosław Łuczka

W związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz na stanowisko dyrektora ds. strategii. Oboje podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który jako członek zarządu odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

- Nasza platforma reklamowa oparta o dane, którą budujemy w ramach Grupy Netsprint, już w pierwszym kwartale 2017 wzbogaci się o nowe rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom klientów i rynku. Wydzielenie w ramach pionu sprzedaży zespołów performance i strategy oraz koncentracja na wykorzystaniu w kampaniach danych o użytkownikach pozwoli dostarczać domom mediowym i marketerom jeszcze lepszych rozwiązań w 2017 roku - mówi Przemysław Bartkowiak, chief revenue officer w Grupie Netsprint.

Jarosław Łuczka będzie zarządzał wydzielonym działem performance i pokieruje dwoma zespołami: sprzedaży bezpośredniej oraz agencyjnej, w których pracuje łącznie 20 osób. Łuczka będzie odpowiadał za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce.

Jarosław Łuczka przez ostatnie 3 lata pracował w firmie Tradedoubler, gdzie jako head of sales był odpowiedzialny za sprzedaż zarówno rozwiązań performance marketingowych, jak i produktów technologicznych spółki. W branży mediowej pracuje od końca lat 90. Zaczynał jako TV media buyer w domu mediowym Optimedia Poland, następnie przez wiele lat był client service managerem w spółce Broker FM, później dyrektorem działu obsługi klienta w Polskapresse oraz agency group head w Agorze.

Dorota Łoboda-Kąkowicz będzie zarządzać zespołem strategii, odpowiadającym za kompleksowe kampanie digital dla największych klientów obsługiwanych  przez domy mediowe i bezpośrednio przez Grupę Netsprint. Od 2013 roku Łoboda-Kąkowicz pracowała w domu mediowym Mindshare na stanowisku SEM&social media strategist, m.in. dla takich klientów jak Ford, Volvo, Mazda, Unilever, Maspex, mBank, BP, Castrol, UIP, Discovery Channels, Lufthansa, Qatar Airways, Motorola, Virgin Mobile, Nike, Garmin, Chanel; koordynowała prace zespołów egzekucyjnych, planerskich oraz analitycznych. Wcześniej (od 2010) roku pracowała także w GroupM koordynując, realizując i optymalizując kampanie SEO i SEM m.in. dla marek: Procter&Gamble, Danone, Fox International Pictures i Skoda.

Na stanowiskach dyrektorów sprzedaży w pozostałych obszarach działalności Grupy Netsprint pozostają: Magdalena Walczuk (head of email marketing team/email network), Dariusz Werelich (head of mobile/Adrino), Mariola Pałczyńska (head of campaign management) oraz managerowie obszaru audience Martyna Matuszewska (head of Netsprint Audience, odpowiedzialna za sprzedaż danych do agencji i domów mediowych) i Leszek Kobyliński (head of Big Data Solutions). Wkrótce pojawi się również nowy dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań z obszaru content marketing.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl