SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IDMnet tworzy komórkę brokerską Media Team

Działalność rozpoczyna IDM Media Team – komórka brokerska IDMnetu. Opiera się ona na osobach reprezentujących ją w poszczególnych regionach.

Utworzona przez IDMnet komórka brokerska IDM Media Team oferuje kompleksowe planowanie kampanii reklamowych w internecie, zakup mediów dla klientów ogólnopolskich i regionalnych oraz usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych. Już teraz struktura – kierowana przez Piotra Chrzanowskiego – prowadzi negocjacje z potencjalnymi klientami z różnych branż.

Jednocześnie w związku z planami rozwoju sprzedaży regionalnej do IDM Media Team dołączyły trzy osoby, które jako account managerzy będą ją reprezentować w poszczególnych regionach, zajmując się pozyskiwaniem i obsługą klientów. I tak Paweł Strzelczyk, wcześniej doradca ds. internetu w grupie radiowej Time w Szczecinie, odpowiada za województwo zachodnio-pomorskie, Małgorzata Kapela-Leks, poprzednio kierownik sprzedaży Trader.com Polska w Sosnowcu – za województwo śląskie, natomiast Lesława Jaworowska, wcześniej account executive portalu Interia.pl we Wrocławiu – za województwo dolnośląskie.

IDM Media Team chce rozwijać swoje przedstawicielstwa regionalne przez cały bieżący rok – w najbliższym czasie w regionach pomorskim i małopolskim. Jednocześnie trwają prace nad serwisem internetowym brokera.

Dołącz do dyskusji: IDMnet tworzy komórkę brokerską Media Team

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy