580 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2

Po siedmiu pierwszych tygodniach emisji nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” ogląda średnio 580 tys. widzów. Widownia produkcji rośnie niemal z tygodnia na tydzień - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
580 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2

Średnia widownia pierwszych 35 odcinków nowego projektu, wyemitowanych w okresie od 9 września do 25 października 2019 roku wyniosła 580 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,01 proc. w gronie wszystkich widzów i 4,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.30.

Nowy program względem analogicznego okresu rok wcześniej podnosi widownię swojego pasma o 63 tys. osób, ale spadł jego udział w grupie 16-49. Nadawane wówczas powtórkowe odcinki „Rodzinki.pl” od 10 września do 26 października ub.r. śledziło średnio 517 tys. osób, a ich udział wyniósł 4,49 proc. w 4+ i 5,28 proc. w 16-49.

Widownia „Gotowych do gotowania. Start!” rośnie niemal z tygodnia na tydzień. W pierwszym plasowała się na poziomie 415 tys. osób, w drugim - 580 tys., w trzecim - 588 tys., w czwartym - 625 tys., w piątym - 543 tys., w szóstym - 624 tys., a w siódmym - 682 tys.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 22 października. Śledziło go średnio 778 tys. osób.

grafika

Powtórki programu - emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 13.35 - mają średnio 219 tys. widzów, co daje TVP2 odpowiednio 4,66 proc. i 4,27 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tesciowe-i-synowe-kto-tu-rzadzi-tvp2-nowy-program,7170834611791489a ##

„Gotowi do gotowania. Start!” to polska wersja formatu „Ready Steady Cook” - w każdym odcinku show rywalizują ze sobą dwie drużyny (złożone z profesjonalnego szefa kuchni i kulinarnego amatora), które w ciągu 20 minut muszą przygotować posiłek z produktów o łącznej wartości nie większej niż 25 złotych. Sponsorem i partnerem programu jest Jeronimo Martins Polska S.A. - właściciel sieci sklepów Biedronka.

Codzienny projekt TVP2 prowadzi Marzena Rogalska. Uczestników w ich kulinarnych zmaganiach wspierają profesjonalni szefowie kuchni: Marco Ghia, Adriana Marczewska, Michał Bałazy, Dominika Wójciak, Piotr Ostrowski oraz Charles Daigneault

Za produkcję polskiej wersji formatu odpowiada Endemol Shine Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style