580 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2

Po siedmiu pierwszych tygodniach emisji nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” ogląda średnio 580 tys. widzów. Widownia produkcji rośnie niemal z tygodnia na tydzień - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
580 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2

Średnia widownia pierwszych 35 odcinków nowego projektu, wyemitowanych w okresie od 9 września do 25 października 2019 roku wyniosła 580 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,01 proc. w gronie wszystkich widzów i 4,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.30.

Nowy program względem analogicznego okresu rok wcześniej podnosi widownię swojego pasma o 63 tys. osób, ale spadł jego udział w grupie 16-49. Nadawane wówczas powtórkowe odcinki „Rodzinki.pl” od 10 września do 26 października ub.r. śledziło średnio 517 tys. osób, a ich udział wyniósł 4,49 proc. w 4+ i 5,28 proc. w 16-49.

Widownia „Gotowych do gotowania. Start!” rośnie niemal z tygodnia na tydzień. W pierwszym plasowała się na poziomie 415 tys. osób, w drugim - 580 tys., w trzecim - 588 tys., w czwartym - 625 tys., w piątym - 543 tys., w szóstym - 624 tys., a w siódmym - 682 tys.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 22 października. Śledziło go średnio 778 tys. osób.

grafika

Powtórki programu - emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 13.35 - mają średnio 219 tys. widzów, co daje TVP2 odpowiednio 4,66 proc. i 4,27 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tesciowe-i-synowe-kto-tu-rzadzi-tvp2-nowy-program,7170834611791489a ##

„Gotowi do gotowania. Start!” to polska wersja formatu „Ready Steady Cook” - w każdym odcinku show rywalizują ze sobą dwie drużyny (złożone z profesjonalnego szefa kuchni i kulinarnego amatora), które w ciągu 20 minut muszą przygotować posiłek z produktów o łącznej wartości nie większej niż 25 złotych. Sponsorem i partnerem programu jest Jeronimo Martins Polska S.A. - właściciel sieci sklepów Biedronka.

Codzienny projekt TVP2 prowadzi Marzena Rogalska. Uczestników w ich kulinarnych zmaganiach wspierają profesjonalni szefowie kuchni: Marco Ghia, Adriana Marczewska, Michał Bałazy, Dominika Wójciak, Piotr Ostrowski oraz Charles Daigneault

Za produkcję polskiej wersji formatu odpowiada Endemol Shine Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP