„Gorzka? Wręcz przeciwnie” w kampanii Żołądkowej Gorzkiej
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy smak wódki Żołądkowa Gorzka (Stock Polska). Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/zoladkowagorzka-wodka.png)
Kampania „Gorzka? Wręcz Przeciwnie” nawiązuje bezpośrednio do nazwy wódki, co podkreślić ma wprowadzenie na rynek jej odmiany, o smaku czarnej wiśni. Producent po raz pierwszy zdecydował się ujawnić tajemnicę receptury, opartej na połączeniu gorzkiej pomarańczy, karmelu i ziół.
Działania rozpoczęły się w połowie lutego, i będą powadzone w miejscu sprzedaży. Nie podano daty ich zakończenia. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada McCann Worldgroup.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Gorzka? Wręcz przeciwnie” w kampanii Żołądkowej Gorzkiej