„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków

Firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” emitowany w TVP2, podpisała z Telewizją Polską umowę na realizację jego kolejnych 90 odcinków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków
„Familiada”; fot. TVP

W komunikacie giełdowym Astro zaznaczono, że umowa dotyczy realizacji odcinków „Familiady” o numerach od 2573 do 2663.

Premierowe odcinki „Familiady” są emitowane w TVP2 w soboty i niedziele o godz. 14:00. Według danych Nielsen Audience Measurement od 1 września ub.r. do 9 czerwca br. „Familiadę” oglądało przeciętnie 1,81 mln osób, dając stacji 11,27 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,47 proc. w grupie 16-59.

„Familiada” jest obecna na antenie TVP2 od 1994 roku, program prowadzi Karol Strasburger.

Firma Astro w pierwszej połowie br. zanotowała 1,73 mln zł przychodów sprzedażowych i 13,2 tys. zł zysku netto, wobec 1,54 mln zł wpływów i 174,6 tys. zł straty netto rok wcześniej. Oprócz produkcji „Familiady” spółka zajmuje się nadawaniem kanału E-Sport TV (w marcu br. podała, że miesiąc wcześniej osiągnął on rentowność operacyjną).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?