„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie zyskały widzów. TVP1 wiceliderem

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,65 mln widzów, o 90 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,06 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie zyskały widzów. TVP1 wiceliderem
Prace na planie „Dziewczyn ze Lwowa 4”; fot. K. Wellman/Telewizja Polska

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany był w TVP1 w piątki o godz. 20.35, w okresie od 13 września do 20 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,65 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 11,30 proc. w grupie 4+, 4,64 proc. w 16-49 i 6,90 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,01 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.

grafika

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 90 tys. widzów mniej. Premierowe odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,56 mln osób, a udział TVP1 wynosił 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mlody-pilsudski-ogladalnosc-nowy-serial-tvp1-liderem,7170793588020865a ##

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, emitujący wówczas gł. widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 13,89 proc. Trzecia była TVP2 (gł. „Czar par”; 9,52 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 7,32 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła ostatnie miejsce wśród analizowanych stacji.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków czwartej edycji serialu wyniosły 8,06 mln zł, podczas gdy trzecia odsłona przyniosła z reklam 5,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osiecka-serial-tvp-eliza-rycembel-magdalena-poplawska-opinie,7170861098035329a ##

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej