SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzienniki Polska Press zdrożały o ponad 10 proc.

Ceny egzemplarzowe wszystkich dzienników Polska Press podwyższono o 12-15 proc. Poprzednio zdrożały jesienią ub.r.

Ceny „Dziennika Zachodniego” podwyższono:
- w poniedziałek z 4,20 do 4,80 zł,
- we wtorek, środę, czwartek z 3,90 do 4,50 zł,
- w piątek z 4,90 do 5,50 zł,
- w sobotę z 4 do 4,50 zł.

„Gazeta Pomorska” zdrożała:
- w poniedziałek z 4,20 do 4,80 zł,
- we wtorek, środę i czwartek z 4 do 4,50 zł,
- w piątek z 4,90 do 5,50 zł,
- w sobotę z 4 do 4,50 zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

„Głos Wielkopolski” podrożał:
- w poniedziałek z 4,20 do 4,80 zł,
- we wtorek, środę, czwartek z 3,90 do 4,50 zł,
- w piątek z 4,90 do 5,50 zł,
- w sobotę z 4 do 4,50 zł

„Polka Metropolia Warszawska” zdrożała:
- w poniedziałek z 4,50 do 5,10 zł,
- w piątek z 4,99 do 5,50 zł.

Ceny „Głosu Dziennika Pomorza” wzrosły:
- w poniedziałek z 4,20 do 4,80 zł,
- we wtorek, środę, czwartek i sobotę z 3,90 do 4,50 zł,
- w piątek z 4,90 do 5,50 zł.

„Nowiny” podrożały:
- w poniedziałek z 4,20 do 4,80 zł,
- we wtorek, środę, czwartek z 3,90 do 4,50 zł,
- w piątek z 4,90 do 5,50 zł.

Podobnie wzrosły ceny dzienników „Echo Dnia”, „Gazeta Krakowska”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Bałtycki”, „Express Ilustrowany”, „Dziennik Polski”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Wrocławska”, „Nowa Trybuna Opolska”, „Nowości Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”, „Gazeta Współczesna”, „Kurier Poranny”, „Kurier Lubelski”.

W ub.r. dzienniki Polska Press zdrożały dwa razy

Poprzednio ceny prawie wszystkich dzienników Polska Press podwyższono jesienią ub.r. Tytuły podrożały też w styczniu ub.r.

W trzecim kwartale br. jedynym dziennikiem Polska Press ze średnią sprzedażą powyżej 10 tys. egz. była „Gazeta Pomorska”. Jej wynik rok do roku zmalał o 16,3 proc. do 11 823 egz. Znaczące spadki, nawet powyżej 20 proc., zanotowały pozostałe gazety wydawnictwa z wyjątkiem „Polski Metropolii Warszawskiej”, której wynik wzrósł o 12,2 proc. do 6 198 egz. (dane Polskich Badań Czytelnictwa).

W ub.r. Polska Press przy wzroście przychodów o 4,7 proc. do 329,3 mln zł i kosztów operacyjnych o 13,7 proc. do 375,4 mln zł miała 23 mln zł straty netto, o 7,8 mln zł mniej niż przed rokiem. Sprzedaż tytułów prasowych (także tygodników lokalnych) przyniosła firmie 90,32 mln zł, po spadku rok do roku o 1,3 proc.

Dołącz do dyskusji: Dzienniki Polska Press zdrożały o ponad 10 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asia
Taniej niż u wyborczej
odpowiedź
User
red. Jan Dzban
Dziennik Bałtycki na jajka i cyckì.
odpowiedź
User
ed
Jeszcze bardziej nikt tych partyjnych szmatławców nie będzie czytać.
odpowiedź