Cannes Lions 2015: Heineken kreatywnym marketerem roku
Firma Heineken odbierze nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku na przyszłorocznym międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/canneslions-logo.png)
Wyróżnienie jest przyznawane reklamodawcom wyróżniającym się poprzez „inspirowanie innowacyjnego, globalnego marketingu swoich produktów oraz zachęcanie do kreatywności w komunikacji swoich marek”.
W ostatnich trzech latach 6 należących do Heinekena marek zdobyło 41 nagród w 7 kategoriach na festiwalu w Cannes, w tym Creative Effectiveness Grand Prix w 2013 r. za kampanię „Legendarna podróż” (więcej na ten temat).
W ubiegłym roku tytuł „Creative Marketer of the Year” przypadł firmie McDonald's, a w roku 2012 wyróżnienie otrzymała Coca-Cola. Wcześniej nagroda funkcjonowała pod nazwą "Advertiser of the Year", a otrzymywały ją Mars (2012), IKEA (2011), Unilever (2010), Volkswagen (2009), Procter & Gamble (2008), Honda (2007), Adidas (2006), PlayStation (2005), BMW (2004), Nike (2003), Swatch (2002), Anheuser-Busch (2001), Sony (2000), Virgin (1999), Diesel (1998), Nissin Food Products (1997), British Airways (1996), Heineken (1995) i Nike (1994).
62. edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21-27 czerwca 2015 r.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2015: Heineken kreatywnym marketerem roku