Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu „Na dobre i na złe” (wideo)

Z okazji jubileuszu 20-lecia emisji „Na dobre i na złe” Telewizja Polska wspólnie z zespołem produkcyjnym serialu zorganizowała społeczną akcję „Dołóż się do łóżka dla maluszka”. Jej celem jest zbiórka środków na rzecz Instytutu Matki i Dziecka.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu „Na dobre i na złe” (wideo)

Aby wziąć udział w akcji, należy wysłać sms o treści DLA MALUSZKA pod nr 7272 (opłata za wysłanie wiadomości wynosi 2,46 z VAT). Do przekazania datków zachęcają aktorzy serialu „Na dobre i na złe”: Michał Żebrowski, Mateusz Damięcki, Robert Koszucki, Marta Żmuda Trzebiatowska, Aleksandra Hamkało i Filip Bobek.

Charytatywna akcja została zorganizowana z okazji jubileuszu 20-lecia emisji medycznego serialu, którego pierwszy odcinek Dwójka pokazała 7 listopada 1999 roku.

Zebrane środki zostaną przekazane Instytutowi Matki i Dziecka. Fundacja działająca przy Instytucie stara się zebrać pieniądze na zakup szpitalnych łóżek do wyremontowanych już oddziałów. Na ten cel potrzebny jest 1 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-tvp2-serial-wyniki-ogladalnosci-nokautuje-konkurencje,7170831948322945a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa