SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja GPD uruchamia submarkę GPD Health, wchodzi na rynek marketingu zdrowia

Agencja reklamowa GPD rozszerza swoją działalność i powołuje GPD Health, jednostkę biznesową do obsługi klientów z branży farmaceutycznej i zdrowotnej. 

Agencja GPD chce wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie współpracy z klientami farmaceutycznymi i proponuje nowe spojrzenie na wyzwania i dynamiczne zmiany, które obserwujemy na rynku zdrowia.

Branża farmaceutyczna od wielu lat plasuje się w czołówce reklamodawców w Polsce. Na rynek marketingu farmaceutycznego wpływają zmiany prawne, które w istotny sposób ograniczają możliwości komunikacji. Zmieniają się kanały dystrybucji, rośnie rola farmaceuty w procesie komunikacji i w opiece nad pacjentem. Dynamicznie rozwija się e-commerce, który już wkrótce przekroczy 10proc. rynku consumer health, a e-apteki rosną kilka razy szybciej niż apteki stacjonarne. Producenci i dystrybutorzy coraz chętniej korzystają z marketplace’ów, platform click & collect i możliwości dostawy leków do domu.

Zmiany na rynku farmaceutycznym i rynku zdrowia wymagają nowego podejścia do komunikacji i planowania działań marketingowych. Konieczne są spojrzenie na całą ścieżkę pacjenta i koordynacja wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pojęcie marketingu zdrowia, które łączy w sobie farmaceutyki, opiekę zdrowotną oraz dbanie o zdrowie, dobrostan fizyczny i psychiczny pacjenta (health, wellness & wellbeing). Chcemy być dla klientów partnerem w realizacji skoordynowanych kampanii, które odpowiadają na obecne wyzwania i zmiany na rynku – mówi Rafał Staszkiewicz, lider obszaru GPD Health w agencji. – Nie ograniczamy się wyłącznie do reklam leków OTC czy suplementów diety. Nasze działania będą obejmować dotarcie zarówno do pacjentów, jak i do lekarzy, farmaceutów i przedstawicieli innych zawodów medycznych. Tworzymy idee, które realizują cele biznesowe, budują marki i zapewniają przewagę na rynku zdrowia – dodaje.

Zespół GPD Health tworzy obecnie kilkunastu specjalistów z różnych obszarów merytorycznych agencji, którzy mają doświadczenie w realizacji kampanii dla klientów farmaceutycznych i z rynku ochrony zdrowia. Zespół będzie na bieżąco uzupełniany przez kolejnych ekspertów i partnerów zewnętrznych.

Agencja oferuje kompleksowe kampanie 360°, począwszy od strategii, poprzez opracowanie idei i koncepcji kreatywnych, a skończywszy na planowaniu i zakupie mediów (ATL i digital). Korzystając z zasobów grupy (m.in. własne studio filmowe, dział animacji), agencja jest w stanie zaoferować rozwiązania end-to-end w marketingu zdrowia. Dotyczy to takich obszarów, jak produkcja kontentu (filmy reklamowe, video, photo, materiały promocyjne 
i edukacyjne dla HCP, closed-loop marketing, e-detailing), tworzenie animacji 2D/3D  i realizacja usług marketing services (np. programy edukacyjne, lojalnościowe, konkursy, field marketing). W związku z rosnącą aktywnością branży zdrowia w obszarze digital GPD Health oferuje równie projektowanie i wdrażanie platform online, produktów cyfrowych, aplikacji i kontentu VR/AR oraz wszelkich niestandardowych form komunikacji. Nad całością czuwa zespół medical compliance, który dba zachowanie najwyższych standardów merytorycznych i jakościowych projektów. 

– Chcemy tworzyć przyszłość marketingu zdrowia w Polsce, promować zdrowie i potrzebę dbania o siebie oraz wspierać w tym zakresie marki i biznesy naszych klientów. Po prostu stawiamy szeroko pojęte zdrowie wysoko w hierarchii naszych agencyjnych priorytetów – podkreśla Natalia Szykuła, CEO GPD Agency.

 

Dołącz do dyskusji: Agencja GPD uruchamia submarkę GPD Health, wchodzi na rynek marketingu zdrowia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl