86 tys. widzów programu „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” Eryka Mistewicza w Polsat News

Nowy cotygodniowy program Polsatu News „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Eryka Mistewicza daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
86 tys. widzów programu „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” Eryka Mistewicza w Polsat News
Eryk Mistewicz, fot. Polsat News

Nowy program „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” emitowany jest w Polsat News w soboty o godz. 20.30, począwszy od 4 stycznia br. Jego średnia oglądalność do 1 lutego wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 0,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków oglądało średnio 607 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 126 tys., a w 16-59 - 203 tys.).

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 1 lutego. Pokazane tego dnia wydanie zgromadziło 100 tys. osób.

grafika

Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Eryka Mistewicza zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 2,83 proc. udziału, a drugi TVN24 - 2,12 proc. (dane konkurencji dla odcinków wyemitowanych w okresie od 4 do 25 stycznia 2020 roku).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

grafika

Inspiracją dla nowego programu Mistewicza jest podobny program w telewizji francuskiej. - W programie tym mądrzy ludzie rozmawiają o tym, co najważniejsze i czynią to w fascynujący sposób. Mam pomysł, jak zrobić to w sobotnim prime time, w czasie najlepszej oglądalności, w Polsce - zapewnia gospodarz audycji. - Receptą na to ma być zapraszanie niebanalnych gości, niezależnych w osądach, ale dysponujących wiedzą pozwalającą przeprowadzić widza przez skomplikowaną rzeczywistość - dodaje.

Program powstaje we współpracy z miesięcznikiem idei „Wszystko, co najważniejsze”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-polityka-na-ostro-o-kwadrans-dluzsza-skandalisci-wczesniej-bez-obrazu-dnia,7170776975247489a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style