SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i „New Get Up, Same 7UP”

Koncern PepsiCo przeprowadza globalny rebranding marki napojów 7Up. Zmiana obejmuje logo oraz wprowadzenie nowego sloganu „New Get Up, Same 7UP”. To pierwsza zmiana od 7 lat.

Jak informuje PepsiCo, rebranding ma na celu odświeżenie marki 7Up, którego celem jest zwiększenie jej globalnej pozycji poprzez skupienie się na "wytchnieniu od codzienności życia".

Zmiana następuje po tym, jak podobne napoje gazowane o smaku cytrusowym chcą wejść na rynek od dawna zdominowany przez Coca-Colę oferującą markę Sprite.

Nowa identyfikacja wizualna zacznie być wdrażana na całym świecie w marcu 2023 r., począwszy od Bangladeszu, Chin, Egiptu, Indii, Irlandii, Ameryki Łacińskiej, Pakistanu, Arabii Saudyjskiej, Wielkiej Brytanii i na wszystkich rynkach europejskich.

W ramach międzynarodowej kampanii 7Up stara się uwypuklić momenty „UPliftment” w codziennych zadaniach, które posłużą jako "kreatywny punkt kontaktowy" dla marki. Tej wiosny marka uruchomi również swoją pierwszą platformę zaangażowania konsumentów we wszystkich swoich międzynarodowych aktywacjach.

- UPliftment to koncepcja, która przemawia do ludzi na całym świecie. Nasza nowa identyfikacja wizualna 7Up została zainspirowana przede wszystkim tworzeniem przez markę momentów UPliftment w całej jej historii - powiedział Mauro Porcini, starszy wiceprezes i dyrektor ds. projektów w PepsiCo.

Rebranding obraca się wokół nowego systemu identyfikacji wizualnej, który ma na celu zaangażowanie konsumentów z różnych kultur, regionów i języków. Zgodnie z komunikatem prasowym nowy projekt, opracowany przez zespół projektowy i innowacyjny PepsiCo, zawiera charakterystyczną dla marki zieleń z cytrusowymi odcieniami i kontrastowymi liniami, które sugerują wzrost energii.

Marka wykorzystuje również rebranding jako okazję do podkreślenia swojej opcji bez cukru. Według PepsiCo, 7Up Zero Sugar odnotował dwucyfrowy wzrost w ciągu ostatnich dwóch lat i rozszerzył się na siedem nowych rynków w ciągu ostatnich 12 miesięcy - napój jest obecnie dostępny na 76 rynkach na całym świecie.

 

Dołącz do dyskusji: PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i „New Get Up, Same 7UP”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Bez cukru ale za to ze sztucznymi słodzikami powstałymi z odpadów atomowych.
0 0
odpowiedź