Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy - m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia czy inkluzywność.
Dołącz do zespołu w dziale rozwoju marki Gazeta.pl!
W skrócie o nas: wymyślamy i robimy. A razem z Tobą zrobimy coś, czego jeszcze nie było. Nasza najbardziej zasięgowa akcja społeczna miała 500 000 000 zasięgu i obiegła największe media w Polsce i za granicą (Alarm dla klimatu!), od kilku lat z rzędu zdobywamy nagrody w międzynarodowym najważniejszym dla mediów newsowych konkursie na świecie (INMA Awards). Współpracujemy z najlepszymi dziennikarkami i dziennikarzami, organizacjami pożytku publicznego, specjalistkami i ekspertami z wielu dziedzin. Robimy rzeczy, które dotykają najważniejszych dla ludzi spraw. A to wszystko odważnie, mądrze, kreatywnie i co mega ważne w świetnym towarzystwie i motywującej atmosferze. Wykorzystujemy nasze zasięgi w dobrym celu: Gazeta.pl miesięcznie odwiedza 18 mln unikalnych użytkowników*
*Według badania Mediapanel za lipiec.
Project Manager
Twoje zadania:
- wdrażanie i prowadzenie dużych akcji zaangażowanych społecznie,
- bieżąca komunikacja i współpraca wewnątrz zespołu, z redakcją, marketingiem b2b, studiem graficznym, działem analiz, działem IT czy prawnym,
- współpraca z organizacjami zewnętrznymi,
- kompleksowa koordynacja działań wszystkich zaangażowanych w prowadzonym przez siebie projekcie,
- dbanie o ekspozycję marki Gazeta.pl oraz pozostałych marek z naszego portfolio (w kampaniach, publikacjach redakcyjnych, publikacjach na SM, itp.),
- monitorowanie harmonogramu oraz KPI projektu,
- przygotowywanie podsumowań z projektu.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w marketingu lub w agencji reklamowej bądź eventowej w roli koordynatora/koordynatorki projeków,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
- znajomość nomenklatury stosowanej przez PMI będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość korzystania z biura w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów i stacją Veturilo,
- pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
- pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.