Aż 450 zgłoszeń do pierwszej edycji naszego konkursu. Finał Wirtuali już 19 marca
Tak Solorz i Brzoska mają wyjść z eobuwia. Ponad miliard w gotówce i opcja kupna akcji CCC
Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
Kolejny konserwatywny dziennikarz z własnym podcastem
"Pilne oświadczenie" szefa KRRiT. Reaguje na krytykę innego członka Rady
Michał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu.
TVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do „sekretnego programu”
W TVP Info najmocniej reklamują się Kaufland, Carrefour i Orlen
Adam Michnik z kolejną nagrodą. Nawiązał do słów Kaczyńskiego
"Nie wierz w to, co widzisz". Bezpłatne szkolenia dla dziennikarzy, którzy chcą walczyć z dezinformacją
„Dziennik Gazeta Prawna” korzysta z AI do korekty
Trump musi zrobić krok w tył ws. USAID? Ważna decyzja sądu dla NGO-sów i mediów
W CCC, HalfPrice i eobuwiu subskrypcja za zniżki na wszystko. Koniec umawiania się na przymierzanie
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Śledztwo ws. Polskiej Fundacji Narodowej przeniesione. Pod lupą 8 mln zł straty
Najpiękniejsze melodie Wojciecha Gąssowskiego w Radiu Pogoda
Dzień z życia słuchaczki w nowej kampanii Radia ZET
„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Ogromne spadki Tesli w Europie. Muskowi szkodzi polityczny romans z Trumpem i AfD?
KinoGram klientem agencji Lepont
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
Gdzie słuchamy treści audio? Radio popularniejsze od streamingu muzyki
Polacy liderami zakupów online w Europie
Microsoft zainwestuje w Polsce prawie 3 mld zł
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Kolejny big tech u Donalda Tuska. Nowa umowa ws. obronności
Zespół Brzoski chce zmian ws. podatków i aresztowań. Ogłasza pierwsze propozycje
Firma Elona Muska z kontraktem w Dubaju. Ma zbudować sieć tuneli
Prawie 50 mln złotych z „podatku od VOD” w 2024 roku
Medytacje uprzywilejowanego „jednego procenta”. Czy warto obejrzeć trzeci sezon „Białego Lotosu” od Maxa?
BAFTA 2025: triumfują „Konklawe” i „The Brutalist”
Netflix kręci serial o japońskich samurajach
Od 1 kwietnia Aleksandra Michalak pracuje na stanowisku Dyrektora ds. public relations w agencji Communication Unlimited.
Od 1 kwietnia agencja Edelman współpracuje z Biurem Miss Polonia, organizatorem konkursu Miss World 2006.
Grzegorz Brycki dołączył do zespołu agencji PR Everest Consulting. Zajął nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. mediów.
Wojciech Jabczyński obejmie nowo utworzone w firme PTK Centertel stanowisko menedżera ds. PR.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na prowadzenie działań PR dla firmy JJ Darboven Poland.
Agencja M+G rozpoczęła współpracę ze spółką Sfinks Polska, właścicielem sieci 79 restauracji Sphinx.
Agencja Edelman rozpoczęła współpracę z dwoma klientami.
Marta Ziglińska dołączyła do zespołu GCI Warszawa, należącego do agencji Grey Wordlwide.
Agencja Green podpisała roczny kontrakt z firmą farmaceutyczną Schering Polska.
Sztab Projektu przy Komitecie Wykonawczym Euro 2012 rozpoczął wstępne przygotowania do wyboru agencji PR, która wsparłaby działania projektu.
Zapisz się do newslettera