Polacy wolą Spotify od YouTube Music. Najmocniej przyciąga RMF ON
Jan Kruś poza zarządem Iberionu. Pozostaje udziałowcem firmy
Meta wprowadza nowe narzędzia optymalizacji dla reklamodawców
Reklamy za 1,8 mld zł i 10 mln zł podatku. Tak zarabia polska spółka Meta Platforms
Ten teleturniej okazał się hitem TVN. Będzie druga seria "The Floor"
Prawniczka z warszawskiego ratusza ma dalej nadzorować holding Zygmunta Solorza
"Halo tu Polsat" na wakacjach. Ilu widzów miał cały sezon?
Nowe kanały telewizyjne u dużego operatora
Reporterka „Dużego Formatu” wygrała z sądem. Będą przeprosiny
Serwisy Eurozetu, Wyborcza.pl i Gazeta.pl w jednym. Nowa oferta Agory
28 lat pracy i starczy. Z „Gazety Wyborczej” odchodzi szef działu sportowego
Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman
Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Magdalena Różczka w nowej reklamie VeloBanku
„Pytaj dlaczego” w kampanii Onet Premium
"Test your limits" hasłem nowej kampanii rowerów Storm. Ich ambasadorami są Lewandowscy
RMF Classic bez prawie połowy zysku
RMF FM nie wycisnął więcej z reklam. Zysk w dół
Anna Gacek znów w Trójce. Tym razem w podwójnej roli
Szymon Majewski wraca na antenę Radia ZET. Z nowym programem
Rosną wynagrodzenia na rynku PR. Niemal 20 tys. zł miesięcznie na najwyższych stanowiskach
Były szef komunikacji BGK w koncernie tytoniowym JTI
Deniz Rymkiewicz odchodzi z eSky Group
Soneta nowym klientem Kuźniar Media
HR-owiec niepotrzebnym zawodem? Sprawdziliśmy, skąd taka opinia
Wynik "na żyletki". Nie wszyscy wiedzą, jak właściwie działa exit poll i popełniają jeden błąd
Na kogo zagłosowali wyborcy Krzysztofa Stanowskiego z I tury? Jest zaskoczenie
„Amerykańscy naukowcy” napędzają hype na AI [OPINIA]
Vectra idzie śladem konkurentów. Połowa sieci na sprzedaż
T-Mobile ma zapłacić mega karę za reklamy. Sąd zgadza się z UOKiK
Netia z większym zasięgiem. Dzięki współpracy z Orange
Nowa oferta Play. Światłowód i telewizja nawet przez 8 miesięcy za darmo
Ostra kłótnia Trumpa z Muskiem. Akcje Tesli w głębokim dołku
Szef Warner Bros. Discovery dostał podwyżkę. Mimo sprzeciwu inwestorów
Zmarła aktorka Ewa Dałkowska. Pamiętamy ją z filmów i seriali
13. edycja Kina na Leżakach
Będzie polska wersja „Your Honor”. Producentem ATM Grupa
Zmarła aktorka z kultowego sitcomu
W minionych dniach mogliśmy obejrzeć finał i półfinał Eurowizji, muzyczną majówkę Polsatu w Toruniu oraz najpiękniejsze 'Tańce z gwiazdami'. Co najbardziej zainteresowało widzów?
Dwójkowy hit - 'M jak miłość' - nadal pozostaje na czele rankingów popularności, ale serial traci widzów.
Program Mariusza Maxa Kolonko 'Odkrywanie Ameryki' notuje gorsze wyniki niż audycje nadawane w czasie jego emisji na antenie Czwórki rok wcześniej.
Kontrowersyjne programy TV4 - 'Czułe dranie' i 'Nieczułe dranie' - ogląda podobna ilość widzów, choć ten drugi ma nieco lepsze wyniki.
Nadawany w Jedynce teleturniej muzyczny Roberta Rozmusa pokonuję konkurencję podczas swojej emisji, ale z każdym odcinkiem widownia programu spada.
Pokazywany w czwartkowe wieczory w Polsacie sitcom 'I kto tu rządzi' podwyższył oglądalność tego pasma o ponad milion widzów.
Druga seria 'Rancza' cieszy się znacznie większą popularnością niż emitowana rok temu pierwsza seria komediowej opowieści. W czasie emisji serialu konkurenci Jedynki nie mają szans.
Nadawany w TVN serial 'Kryminalni' śledzi obecnie około 900 tys. osób mniej niż rok temu.
Nowy serial sensacyjny TVN podwyższył minimalnie liczbę widzów piątkowego pasma wieczornego, ale stacji nie udało się pokonać nim propozycji konkurencyjnych telewizji.
Nadawana od 15 marca w TVP1 kontynuacja sensacyjnego serialu 'Sfora' obniżyła oglądalność czwartkowego wieczoru stacji o około 1,5 mln widzów.
Zapisz się do newslettera