Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
Netflix kręci serial o japońskich samurajach
Nie poszli do Republiki, ale wybrali YouTube. Jak im się wiedzie? „Rozwijam skrzydła”
Zanzibar, suplementy, wyłudzenia. TOP 5 produkcji o oszustach w streamingu
Michał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu
TVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do „sekretnego programu”
W TVP Info najmocniej reklamują się Kaufland, Carrefour i Orlen
Prawie 50 mln złotych z „podatku od VOD” w 2024 roku
Adam Michnik z kolejną nagrodą. Nawiązał do słów Kaczyńskiego
Trump musi zrobić krok w tył ws. USAID? Ważna decyzja sądu dla NGO-sów i mediów
5 mln zł dla 51 projektów. Resort kultury przyznał środki w programie „Czasopisma”
Jak wydawcy mogą zastrzegać treści przed AI? Radzi organizacja branżowa
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Śledztwo ws. Polskiej Fundacji Narodowej przeniesione. Pod lupą 8 mln zł straty
Potrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł
France Channel TV nawiązuje współpracę z Performance Labs
Dzień z życia słuchaczki w nowej kampanii Radia ZET
„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja
Nowy dziennikarz Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego. Po dwóch dekadach w Polska Press
Eska odpowiada na nietypową ofertę pracy Radia ZET. Wzorcowy przykład dialogu marek
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Ogromne spadki Tesli w Europie. Muskowi szkodzi polityczny romans z Trumpem i AfD?
KinoGram klientem agencji Lepont
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
Gdzie słuchamy treści audio? Radio popularniejsze od streamingu muzyki
Polacy liderami zakupów online w Europie
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Kolejny big tech u Donalda Tuska. Nowa umowa ws. obronności
Premier rozmawiał z szefem Google o inwestycjach. Apel polskich firm o równe traktowanie
Firma Elona Muska z kontraktem w Dubaju. Ma zbudować sieć tuneli
Węglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często „ratunek dla managerów”
Inflacja z piątką z przodu. O tyle wzrosły w Polsce ceny
Szef InPostu ma uprościć przepisy. Nie przygotuje projektów ustaw
Medytacje uprzywilejowanego „jednego procenta”. Recenzja trzeciego sezonu serialu „Biały Lotos” Maxa
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
Od 27 listopada Brytyjczycy będą mieli możliwość oglądania wszystkich kanałów telewizji BBC na żywo przez internet.
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Canon wybrał trzy agencje, które powalczą o warty 50 milionów funtów medialny budżet firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.
Dell przedłużył do 2011 roku europejską umowę z zajmującą się marketingiem internetowym firmą TradeDoubler.
Droga5 będzie agencją wiodącą obsługującą warty 100 milionów dolarów globalny budżet reklamowy i marketingowy firmy Puma.
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dla internetowego serwisu wideo YouTube.
Zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) uruchomiła nowy serwis subskrypcyjny, oferujący europejskim fanom rozgrywek dostęp do bezpośrednich relacji z meczów na stronie NBA.com.
Zapisz się do newslettera