Meta idzie na zwarcie z Chatem GPT. Będzie osobna aplikacja z AI
Orlen nie chce dostarczać paczek. W Ruchu będą zmiany
Google ma pokryć koszty nowych przepisów. Wsparcie dla lokalnych wydawców
Nowe dane o podcastach na YouTube. Imponujące liczby
„Pan Mama” i serialowy powrót po latach. TVP odkrywa karty na wiosnę
TVP promuje wiosenną ramówkę. Tak wygląda spot wizerunkowy
Nowa gospodyni newsów w poranku TVN24
Zwrot w strategii streamingowej właściciela TVN
Zmarł dziennikarz Rafał Natorski
Koniec “LinkedIna na Gorąco”. Autor zmienił nazwę po piśmie od prawników Bauera
Prezes niemieckiego Axel Springer SE pisze wniosek do polskiego UOKiK
Szczęśliwa trzynastka w polskiej reklamie. Wzrost napędzają wideo i sklepy
Duże zwolnienia w Sigma Bis. "Celem poprawa efektywności"
Adam Woronowicz głosem kampanii Jula
Z Krosno Glass rozstała się dyrektorka marketingu
Stacja Agory nie dostała zgody na zmianę w wakacje
„Czyj to talent?” – nowy konkurs w Radiu Eska
Nowa audycja w Radiu Nowy Świat
KRRiT znowu nie wyłoniła zwycięzcy konkursu radiowego. Tylko jeden chętny
Ogromne straty sztandarowej fundacji rządów PiS. Nowe władze zawiadamiają prokuraturę
Haier Polska nowym klientem Flywheel Public Relations
Adrian Karkoszka wzmacnia zespół 24/7Communication
Posnania wśród klientów Triple PR
Ekologia czy problemy finansowe – dla kogo są second handy w Polsce?
Konfederacja i Mentzen pną się w nowym sondażu
Tym politykom najbardziej ufamy. Trzaskowski przed Dudą i Morawieckim
Dziennikarze i odbiorcy mediów boją się sztucznej inteligencji. Chodzi o weryfikację źródeł informacji
Półmiliardowy biznes. Tyle zarabia polska spółka Microsoftu
Właściciel Facebooka szkoli polskich polityków. Wiceminister: bardzo cenna wiedza
Właściciel TVN oszczędza także poza telewizją. Nie będzie gry o Wonder Woman
Sklepy Dino dalej rosną, choć z mniejszą marżą. Już 50 tys. pracowników
Nowa ekskluzywna marka już w Polsce
Zygmunt Solorz między Kulczykami, wielki powrót twórcy CCC (najbogatsi Polacy)
Orlen z wyższym zyskiem niż za Obajtka. Zapowiada rekordową dywidendę
Nowe spektakle i prowadząca „Wstęp wolny”. Wiosna w Teatrze Telewizji i TVP Kultura
Wiosenne zmiany w „Pytaniu na śniadanie”. Widzowie w studiu
Nie żyje Gene Hackman. Zmarł razem z żoną
Zmarł aktor Marek Grabowski. Znali go widzowie „Klanu”
Dla 3/4 Amerykanów Internet jest najbardziej zaufanym źródłem informacji na temat chorób i lekarstw - wynika z badania firmy Prospectiv.
34 godziny i 19 minut potrzebuje przeciętny amerykański klient przed dokonaniem zakupu w Internecie - wynika z badania firmy ScanAlert.
W 2011 roku w Chinach zostanie sprzedanych 16,5 miliona telefonów komórkowych z wbudowanym systemem nawigacji satelitarnej GPS (Global Positioning System) - prognozuje firma badawcza iSuppli.
Tylko 30 procent amerykańskich użytkowników komórek twierdzi, że otrzymało reklamę na swój telefon - wynika z badania firmy Harris Interactive.
W bieżącym roku mężczyźni rozmawiali średnio o pięć minut więcej miesięcznie od kobiet przy użyciu telefonów komórkowych.
Telewizyjne serwisy informacyjne są dla odbiorców najważniejszym źródłem informacji - wynika z przeprowadzonego w maju badania firmy Harris Interactive.
Za pięć lat 70 procent amerykańskich domów będzie miało szerokopasmowy dostęp do Internetu - prognozuje firma badawcza Jupiter Research.
Wydatki na reklamę online w Europie sięgnęły w ubiegłym roku poziomu 8 miliardów euro, w porównaniu do 4,6 mld w roku 2005 - wynika z danych Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe.
Prawie 90 procent amerykańskich restauracji posiada swoją stronę internetową - wynika z badania firmy AIS Media.
W pierwszym kwartale bieżącego roku strony internetowe o tematyce zdrowotnej odwiedziło w każdym miesiącu średnio 55,3 miliona amerykańskich internautów.
Zapisz się do newslettera