|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Kieli na czele TVN Discovery Polska. "Duże znaczenie polskiego rynku dla amerykańskiej Grupy"
W czwartek oficjalnie ogłoszono odejście Piotra Koryckiego ze stanowiska prezesa TVN Discovery Polska, zastąpi go Katarzyna Kieli. - Przejęcie sterów polskiego nadawcy bezpośrednio przez Kieli świadczy o dużym znaczeniu polskiego rynku dla amerykańskiej grupy mediowej, przy okazji tworząc naturalny, dodatkowy bufor przed niewczesnymi zapędami lokalnych polityków w kwestii tzw. “repolonizacji” - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zapłacił więcej podatku niż TVN, a Allegro niż OLX (TOP70 podatników z mediów i technologii)
Trzy największe spółki z grupy Cyfrowy Polsat zapłaciły w ub.r. łącznie 367,7 mln zł podatku dochodowego, dwie firmy z grupy TVN Discovery Polska - 32,9 mln zł, a TVP - 7,4 mln zł. Wśród podmiotów stricte internetowym najwięcej zapłaciło Allegro, a wśród wydawców prasowych - Wolters Kluwer Polska - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bez ,,Kleru" wpływy Kina Świat zmalały o 15 proc. Więcej z DVD, VoD i telewizji, 19 mln zł zysku
W ub.r. dystrybutor filmowy Kino Świat (od prawie roku jego większościowym udziałowcem jest Canal+ Polska) zanotował spadek przychodów o 15,1 proc. do 180,48 mln zł oraz zysku netto z 19,9 do 19,44 mln zł. W br. wyniki będą dużo niższe z powodu ograniczeń w kinach związanych z epidemią, firma uzyskała 3,5 mln zł wsparcia z tzw. tarczy antykryzysowej.
więcej
|
Ruszyło studio reporterskie TVP Info w ramach odnowionego w lutym newsroomu
Stacja TVP Info uruchomiła emisje serwisów informacyjnych z nowego studia reporterskiego wybudowanego w ramach newsroomu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Daje nam to możliwość bardziej elastycznego wykorzystywania studia - informuje nas dyrektor TAI Jarosław Olechowski.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Usta usta" od niedzieli w TVN. ,,Stara paczka przyjaciół spotyka się po latach" (wideo)
Od 6 września w niedzielne wieczory TVN emitować będzie czwarty sezon serialu „Usta usta”, produkcja na antenę powraca po 9 latach przerwy. W rolach głównych widzowie ponownie zobaczą Pawła Wilczaka, Sonię Bohosiewicz, Wojciecha Mecwaldowskiego, Magdalenę Popławską i Marcina Perchucia.
więcej
|
Piotr Witwicki z autorskim cyklem wywiadów #bezuników w "Tygodniku" polsatnews.pl
Dziennikarz Polsatu i koordynator Polsatnews.pl Piotr Witwicki wystartuje z autorskim cyklem wywiadów #bezuników w "Tygodniku" Polsatnews.pl.
więcej
|
W "Star Treku" po raz pierwszy postacie transpłciowe i niebinarne
W trzecim sezonie serialu sci-fi "Star Trek: Discovery" pojawią się dwie nowe postaci - osoba transpłciowa i niebinarna. Role zagrają Blu del Barrio i Ian Alexander.
więcej
|
W sieprniu wzrósł rynek reklamy telewizyjnej. Najwięcej na spoty telewizyjne wydaje Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,02 proc. Liderem przychodów z reklam był TVN, który wyprzedził Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Z TVN odchodzi prezes Piotr Korycki, zastąpi go Katarzyna Kieli
Discovery wprowadza nową strukturę organizacyjną w regionie EMEA. W ramach zmian z TVN żegna się prezes Piotr Korycki, jego obowiązki przejmie Katarzyna Kieli.
więcej
|
Nowy serial ,,Alex Rider" od 15 września w AXN
Od 15 września AXN emitować będzie nowy serial „Alex Rider”, który został oparty na serii szpiegowskich thrillerów Anthonyego Horowitza.
więcej
|
23. sezon kulinarnego programu ,,Ewa gotuje" od 5 września w Polsacie
Od 5 września Polsat będzie emitować 23. sezon kulinarnego programu „Ewa gotuje”.
więcej
|
,,Supernova", ,,Sala samobójców. Hejter" i ,,John Wick 3" we wrześniu w Canal+ telewizja przez internet
We wrześniu na platformie Canal+ telewizja przez internet pojawią się m.in. filmy „Supernova”, „Sala samobójców. Hejter”, czy „John Wick 3”. Udostępione zostaną również nowe seriale, a także transmisje sportowe.
więcej
|
Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ewa Lis na czele działu marketingu Vestel Poland
Ewa Lis, która po 13 latach pracy odeszła z LG Electronics Polska objęła stanowisko product&marketing managera w Vestel Poland, firmy z branży consumer electronics.
więcej
|
Hand Made wygrała przetarg reklamowy Amway
Agencja Hand Made wygrała przetarg reklamowy Amway. Będzie odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego oraz wprowadzenie na rynek nowego produktu firmy.
więcej
|
Artur Tylmanowski dyrektorem promocji i marketingu w Mystic Production
Artur Tylmanowski objął funkcję dyrektora promocji i marketingu w wytwórni muzycznej Mystic Production. Wcześniej był koordynatorem działu promocji wydawnictwa Agora Muzyka.
więcej
|
Coraz więcej Polaków poluje na promocje i wyprzedaże
Do prawie jednej trzeciej wzrósł w tym roku odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział - wynika z badania wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
W sieprniu wzrósł rynek reklamy telewizyjnej. Najwięcej na spoty telewizyjne wydaje Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,02 proc. Liderem przychodów z reklam był TVN, który wyprzedził Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Pandemia najmocniej uderzy w centra handlowe z dużych miast
Największe straty w wydatkach w handlu w tym roku prognozowane są w aglomeracjach krakowskiej, poznańskiej, warszawskiej i wrocławskiej - mogą one sięgnąć tam nawet 21 procent - wynika z raportu GfK.
więcej
|
Agencja MDI zajmie się promocją Podkarpacia
Agencja reklamowa MDI wygrała przetarg władz Województwa Podkarpackiego dotyczący realizacji kampanii promującej ten region - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. ClickAd Interactive i Eskadrę.
więcej
|
Agencja Droga5 zwalnia 7 proc. pracowników w USA
Agencja reklamowa Droga5 należąca do Accenture Interactive zwolniła w środę 7 proc. swoich pracowników w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
McDonald's z nowymi wersjami znanych bajek. Uczy dzieci zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19 (wideo)
Sieć McDonald's Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19.
więcej
|
Piotr Mach business directorem w Life on Mars
Piotr Mach objął stanowisko business directora w Life on Mars, agencji zintegrowanej komunikacji wchodzącej w skład Brand New Galaxy. Przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa.
więcej
|
Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski i Felix Neureuther promują nową kolekcję Jack Wolfskin
Nową kolekcję Jesień/Zima 2020 marki outdoorowej Jack Wolfskin promują dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, prezenter Przemek Kossakowski oraz narciarz alpejski Felix Neureuther.
więcej
|
Grupa IMS: wpływy zmalały o 55 proc., najbardziej w dół eventy i digital signage
W drugim kwartale br. przychody grupy kapitałowej IMS, zajmującej się marketingiem sensorycznym, zmniejszyły się rok do roku o 55,5 proc. do 6,49 mln zł, a zysk netto z 2,14 mln zł do 467 tys. zł. W całym półroczu najmocniej skurczyły się wpływy z eventów i digital signage, na koniec lipca firma obsługiwała w modelu abonamentowym 20,1 tys. lokalizacji.
więcej
|
Unilever odejdzie od węgla kopalnego w produkcji środków czystości
Koncern Unilever zapowiedział, że do 2030 r. wyeliminuje ze swoich produktów do czyszczenia i prania substancje chemiczne pochodzące z paliw kopalnych. Zainwestuje miliard euro na całkowicie odnawialne i pochodzące z recyklingu źródła węgla – z roślin, powietrza, źródeł morskich i odpadów.
więcej
|
Samsung promuje telewizory QLED (wideo)
Pod hasłem "Bezkonkurencyjny QLED 8K" wystartowała jesienna kampania Samsunga, promująca najnowsze telewizory producenta.
więcej
|
Carrefour do przyszłego roku całkowicie wycofa ze sprzedaży żywego karpia
Sieć handlowa Carrefour we współpracy z dostawcami sieci podjęła zobowiązania całkowitego wycofania się ze sprzedaży żywego karpia do roku 2021.
więcej
|
Powstała nowa kreatywna agencja produkcyjna Swipe Up
Natalia Czapracka i Joanna Dobrowolska uruchomiły kreatywną agencję produkcyjną pod nazwą Swipe Up, specjalizującą się w produkcji kampanii kontentowych, opartych o zdjęcia i video.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak sprawdzają swoje umiejętności zjeżdżając na linie. Spot promuje ofertę 200 złotych na rozmowy przy zakupie startera. Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Badi Badi i Lunapark.
więcej
|
Burger King promuje ponowne otwarcie we Francji
Francuski oddział Burger Kinga na specjalnie przygotowanych plakatach zaprasza klientów do swoich lokali po okresie lockdownu.
więcej
|
Auchan wraca po pandemii do "godzin ciszy"
Od 8 września sieć Auchan przywraca po przerwie spowodowanej pandemią Covid-19 "Godziny ciszy". We wszystkich sklepach sieci osoby ze spektrum autyzmu lub nadwrażliwością sensoryczną ponownie będą miały możliwość zrobienia zakupów w przyjaznych dla siebie warunkach.
więcej
|
5 rzeczy, które musisz wiedzieć o NNW szkolnym Za chwilę pierwszy dzwonek. Pandemia koronawirusa spowodowała, że ani rodzicie, ani uczniowie, ani nauczyciele nie wiedzą do końca jak będzie wyglądał zaczynający się właśnie rok szkolny. Na początku roku szkolnego jedną ze spraw do załatwienia jest zakup ubezpieczenia. Zobacz co musisz o nim wiedzieć, by kupić dobrą polisę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Cyfrowy Polsat zapłacił więcej podatku niż TVN, a Allegro niż OLX (TOP70 podatników z mediów i technologii)
Trzy największe spółki z grupy Cyfrowy Polsat zapłaciły w ub.r. łącznie 367,7 mln zł podatku dochodowego, dwie firmy z grupy TVN Discovery Polska - 32,9 mln zł, a TVP - 7,4 mln zł. Wśród podmiotów stricte internetowym najwięcej zapłaciło Allegro, a wśród wydawców prasowych - Wolters Kluwer Polska - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz z Syrii otrzymał azyl w Polsce. Pomogli Karolina Baca-Pogorzelska i Piotr Czaban
Syryjski dziennikarz Omar Al Halabi wraz z rodziną otrzymał azyl polityczny w Polsce. Pomogli w tym - organizując akcję - dziennikarze: Karolina Baca-Pogorzelska i Piotr Czaban. - Próbowaliśmy sprowadzić Omara do kilku państw, nawet do Watykanu, udało się sprowadzić go do Polski. Naszemu MSZ-towi należą się wielkie podziękowania - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Karolina Baca-Pogorzelska.
więcej
|
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w lipcu br. było o 14,47 proc. niższe niż w lipcu ub.r. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy”. Minimalnie zyskał tylko „Parkiet”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu”.
więcej
|
Mikołaj ,,Jaok" Janusz i Ziemowit Kossakowski rozpoczynają współpracę z ,,Życiem Stolicy"
Youtuber Mikołaj „Jaok” Janusz i Ziemowit „Piast” Kossakowski (wcześniej m.in. TVP.Info) nawiązali współpracę z „Życiem Stolicy” (należącym do firmy Eurosimplex). Mają pisać i tworzyć materiały dla portalu i relacjonować wydarzenia w Warszawie.
więcej
|
,,Siedlisko. Moje nowe miejsce na ziemi" nowym magazynem Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowe czasopismo dla osób chcących przenieść się z miasta na wieś – „Siedlisko. Moje nowe miejsce na ziemi”. To specjalny numer „Świata Kobiety”, wydawca planuje w przypadku dobrej sprzedaży jego cykliczne wydawanie.
więcej
|
Z trojga oskarżonych o zabójstwo Jana Kuciaka sąd skazał tylko jedną osobę
Biznesmen Marian Koczner i jego znajoma Alena Zsuzsova, oskarżeni o morderstwo z premedytacją dziennikarza śledczego Jana Kuciaka i jego narzeczonej Martiny Kusznirovej, zostali w czwartek uniewinnieni przez sąd w Pezinoku k. Bratysławy. 25 lat więzienia dostał Tomasz Szabo, który pomagał w morderstwie.
więcej
|
|
|
Cyfrowy Polsat zapłacił więcej podatku niż TVN, a Allegro niż OLX (TOP70 podatników z mediów i technologii)
Trzy największe spółki z grupy Cyfrowy Polsat zapłaciły w ub.r. łącznie 367,7 mln zł podatku dochodowego, dwie firmy z grupy TVN Discovery Polska - 32,9 mln zł, a TVP - 7,4 mln zł. Wśród podmiotów stricte internetowym najwięcej zapłaciło Allegro, a wśród wydawców prasowych - Wolters Kluwer Polska - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bez ,,Kleru" wpływy Kina Świat zmalały o 15 proc. Więcej z DVD, VoD i telewizji, 19 mln zł zysku
W ub.r. dystrybutor filmowy Kino Świat (od prawie roku jego większościowym udziałowcem jest Canal+ Polska) zanotował spadek przychodów o 15,1 proc. do 180,48 mln zł oraz zysku netto z 19,9 do 19,44 mln zł. W br. wyniki będą dużo niższe z powodu ograniczeń w kinach związanych z epidemią, firma uzyskała 3,5 mln zł wsparcia z tzw. tarczy antykryzysowej.
więcej
|
Od października Onet z nową ramówką. Wracają Tomasz Lis, Katarzyna Janowska i ,,Rodzaj męski"
Na początku października Onet zaprezentuje nową jesienną ramówkę. Według zapowiedzi do oferty serwisu powrócą programy Tomasza Lisa, „Rezerwacja” Katarzyny Janowskiej, „Pasja w podróży” Odety Moro oraz „Rodzaj męski”.
więcej
|
Zoom ze świetnymi wynikami w II kw. Kurs akcji i wycena w górę
Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za II kwartał 2020 r. Zdecydowanie przewyższyły one oczekiwania analityków, dzięki czemu kurs akcji spółki mocno poszybował w górę.
więcej
|
UOKiK sprawdzi zmiany regulaminu Allegro, użytkownicy skarżą się na prowizję od kosztów dostawy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące zmian w regulaminie Allegro. Niektórzy użytkownicy platformy skarżą się m.in. na to, że prowizję zaczęto pobierać także od kosztów dostawy.
więcej
|
Liechtenstein z najszybszym internetem na świecie. Polska na 31. miejscu z 55,4 Mb/s
Mieszkańcy Księstwa Liechtensteinu mają obecnie najszybszy internet na świecie. Polska znalazła się na początku czwartej dziesiątki zestawienia przygotowanego przez Cable.co.uk i M-Lab.
więcej
|
Facebook ograniczy udostępnianie treści w Messengerze i zablokuje reklamy polityczne. Chce chronić wybory prezydenckie w USA
Facebook zapowiedział, że ograniczy możliwość przesyłania dalej otrzymanych wiadomości do pięciu użytkowników lub grup jednocześnie. Takie działanie ma zapobiec spamowi i rozpowszechnianiu dezinformacji. Serwis zapowiada też, że na tydzień przed wyborami prezydenckimi w USA zablokuje możliwość publikowania nowych reklam o charakterze politycznym.
więcej
|
Donald Trump chce ograniczyć blokowanie kontrowersyjnych treści w internecie. Facebook, Google i Amazon protestują
Administracja Donalda Trumpa chce wprowadzenia nowych przepisów, które mają ograniczyć usuwanie z internetu kontrowersyjnych treści zawierających m.in. dezinformacje. Największe firmy technologiczne zaprotestowały przeciwko nowym regulacjom argumentując, że uderzą one w najważniejsze elementy dotyczące bezpieczeństwa i jakości treści w sieci. Na liście protestujących są Facebook, Google, Amazon, IBM, Microsoft i Sony.
więcej
|
Internetowe zakłady w Lotto z systemem mojeID. Weryfikacja przez bank, bez dowodu osobistego
Totalizator Sportowy wdrożył dla użytkowników platformy lotto.pl usługę mojeID, która umożliwia zdalne uwierzytelnienie, w tym weryfikację wieku, przy wykorzystaniu bankowości elektronicznej bez konieczności przesyłania obrazu dowodu tożsamości. Partnerem Totalizatora w tym projekcie jest Krajowa Izba Rozliczeniowa.
więcej
|
Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością? materiał partnerskiwięcej |
|
|