|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Montgomery poprowadzi nowy talk-show Polsatu ,,The story of my life - Historia naszego życia"
W marcu Polsat rozpocznie emisję nowego talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, którego pierwszy sezon będzie liczyć pięć odcinków - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu została Katarzyna Montgomery.
więcej
|
Edyta Sadowska na czele pionu programowego i w zarządzie nc+
Na początku marca br. Edyta Sadowska dołączy do zarządu platformy nc+ i obejmie funkcję szefa jej pionu programowego. Poprzednio była członkiem szefostwa Grupy Onet-RAS Polska i prezesem Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 z polskim komentarzem w Cyfrowym Polsacie i nc+
Cyfrowy Polsat i platforma nc+ udostępnią swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosportu na czas trwania Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Obie satelitarne platformy będą emitować te kanały z polskim komentarzem.
więcej
|
TVP nt. produkcji z BBC serialu o Pileckim: nie godzimy się na producenta znanego z manipulacji o historii polsko-żydowskiej
Telewizja Polska w odpowiedzi na pismo Juliusza Brauna do ministra kultury Piotra Glińskiego wyjaśniła, że współpraca z BBC utknęła w martwym punkcie, bo brytyjski nadawca jako producenta serialu o Witoldzie Pileckim wskazała podmiot, którego „wcześniejsze dzieło zaszkodziło relacjom polsko-żydowskim, przedstawiając je w zniekształconym kształcie oraz propagowało i utrwalało fałszywe stereotypy na temat polsko-żydowskiej historii”.
więcej
|
W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
TVP1 liderem. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach w Willingen hitami tygodnia
Zdecydowanie największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich w Willingen i „Teleexpress”. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jan Frelek dyrektorem rozwoju biznesu w Telewizji Puls
Jan Frelek dołączył do zespołu Telewizji Puls, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesu. Firma rozbudowuje w ten sposób swoją strukturę.
więcej
|
Anna Lucińska zaplanuje niespodzianki w reality ,,Zaskocz mnie!" w TVN Style
We wtorek 27 lutego br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego reality-show „Zaskocz mnie!”, w którym prowadząca Anna Lucińska zorganizuje oświadczyny, przeprosiny i niespodziewane uroczystości.
więcej
|
Szef TVP3 Lublin o zdjęciu z anteny debaty polityków nt. ustawy o IPN: dziennikarka nie była przygotowana. Posłanka PO: to cenzura
Ryszard Montusiewicz, dyrektor TVP3 Lublin, zdjął z anteny program, w którym politycy mieli spierać się o ustawę o IPN. Goszcząca w programie posłanka PO Joanna Mucha nazywa to „cenzurą na skalę nieobserwowaną przez dziesięciolecia”. Zdaniem Montusiewicza program nie spełniał kryteriów przyjętych w publicznej telewizji. Mucha zapowiada, że o sprawie zawiadomi Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Małgorzata Rozenek o ,,Iron Majdan": nie jesteśmy na tyle zadufani, żeby myśleć, że widzów interesujemy tylko my
Nowy program „Iron Majdan” miał być testem dla siły uczucia łączącego Małgorzatę Rozenek i Radosława Majdana. Stał się również niesamowitą przygodą i sposobem na realizację dziecięcych marzeń. Małżonkowie twierdzą, że w reality show pokazują nie tylko własne emocje, lecz także ciekawe miejsca na świecie i fascynujących ludzi, których poznali.
więcej
|
TVP Info z nową pozycją w Inea
Od 6 lutego 2018 roku nastąpi zmiana abonenci sieci Inea będą mogli oglądać kanał informacyjny TVP Info na nowej pozycji w elektronicznym przewodniku po programach (EPG).
więcej
|
Skandynawski serial ,,Rozgrzeszenie" w Kino TV
W środę 7 lutego 2018 roku Kino TV rozpocznie emisję skandynawskiego serialu kryminalnego „Rozgrzeszenie”.
więcej
|
,,Wojna pod kontrolą" w National Geographic
W piątek, 9 lutego 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję nowego cyklu „Wojna pod kontrolą”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM ma najwięcej słuchaczy wśród dyrektorów, wolnych zawodów i pracowników umysłowych. Trójka najbardziej w dół
Wśród dyrektorów, wolnych zawodów, pracowników umysłowych i właścicieli firm najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w zeszłym roku było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec współpracy Janusza Majcherka z radiową Dwójką. ,,Ma to wymiar gestu, ale są granice kompromisu"
Janusz Majcherek zerwał trwająca od lat 90-tych współpracę z Polskim Radiem po tym, jak zrecenzowano jego wypowiedz dotyczącą antysemityzmu. - Decyzja jest ostateczna, są granice kompromisu - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Majcherek.
więcej
|
|
Karol Szczęśniak, Kamil Sosnowski i Grzegorz Betlej prowadzącymi nowy program w Open FM
We wtorek 6 lutego w aplikacji Open FM (Grupa Wirtualna Polska) rusza nowy program wideo „Open FM Live”. Pojawią się w nim m.in. wywiady z artystami i koncerty akustyczne. Program będzie nadawany na stronie głównej WP.pl i na Facebooku.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie w II półroczu. Eska na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w odrugim półroczu 2017 roku zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Rozpoczyna działalność kuria marketerów, chce zmiany badań mediowych. Za projekt odpowiada Tadeusz Żórawski
W ramach IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy rozpoczęła działalność kuria marketerów zrzeszająca największych reklamodawców w Polsce. Pierwszym projektem, jaki będzie realizowany z jej inicjatywy jest przygotowanie założeń do badania mediów, które w większym stopniu będzie odpowiadało na potrzeby reklamodawców. Projekt ten poprowadzi Tadeusz Żórawski.
więcej
|
W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska spotem z Bangkoku promuje zapach Avon (wideo)
Ruszyła kampania marki Avon, promująca kolekcję zapachów Eve. W spocie oraz na zdjęciach autorstwa Marcina Tyszki występuje ambasadorka marki, Małgorzata Kożuchowska. Akcję przygotowały dział wewnętrzny Avon, Warsaw Creatives oraz Starcom.
więcej
|
Ewa Chodakowska reklamuje suplement diety Vivita jako ,,więcej niż moc witamin" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Vivita (produkowanego przez Polpharmę), którego ambasadorką marketingową jest trenerka fitness Ewa Chodakowska. Akcja jest realizowana pod hasłem „Vivita - więcej niż moc witamin”.
więcej
|
Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty Ekopożyczki i Ekokredyty skierowane do osób i firm, które przeznaczą te środki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Marka Kondrata.
więcej
|
Wszystkie reklamy z Super Bowl 2018: Pepsi, Kia, M&M's, Amazon, Groupon, Coca-Cola, T-Mobile... (wideo)
Przedstawiamy wszystkie spoty reklamowe wyemitowane podczas transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Są to m.in. reklamy marek Pepsi, Pringles, PETA, Kia, M&M’s, Lexus, T-Mobile, Amazon, Groupon, Budweiser i Coca-Cola.
więcej
|
Bokser atakujący wątrobę reklamuje suplement diety Altra (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplement diety Altra (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska). Preparat jest promowany pod hasłem „Męski sposób na wątrobę”.
więcej
|
,,Gra o psieżycie" - akcja w świecie Minecrafta w obronie porzucanych przy drogach psów
Firma Stalexport Autostrada Małopolska, zarządzająca odcinkiem autostrady A4 pomiędzy Katowicami a Krakowem, rozpoczęła kampanię edukacyjną zwracającą uwagę na problem porzucania psów przy drogach. Działania pod hasłem „Gra o psieżycie” osadzone są w świecie komputerowej gry Minecraft.
więcej
|
Fotograf Mattias Klum w kampanii Kayak "Travel Pro" (wideo)
W nowej odsłonie kampanii Kayak "Travel Pro" występuje fotograf i producent telewizyjny Mattias Klum. Działaniami komunikacyjnymi wokół akcji zajmuje się MSLGroup.
więcej
|
Subway promuje sandwicza Pepperoni Melt i kawę Macadamia Latte (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania restauracji Subway promująca sandwicza Pepperoni Melt oraz kawę Macadamia Latte. Wprowadzeniu sandwicza towarzyszy specjalna oferta cenowa - rekomendowana cena sandwicza to 8,25 zł.
więcej
|
Żołnierka AK więziona w Auschwitz i Gusen bohaterką rządowego spotu przeciw ,,polskim obozom śmierci" (wideo)
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przygotowała dwa spoty do odbiorców zagranicznych wyjaśniające, dlaczego nasz kraj walczy z określeniem „polskie obozy śmierci”. W jednym mówi o tym premier Mateusz Morawiecki, a w drugim - Lucyna Adamkiewicz, była żołnierka Armii Krajowej więziona w obozach koncentracyjnych Auschwitz-Birkenau i Gusen.
więcej
|
Maciej Kutera awansował w domu mediowym Carat Polska na multiscreen managera
Maciej Kutera awansował w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network) na nowo utworzone stanowisko multiscreen managera. Do tej pory pełnił funkcję senior communications plannera.
więcej
|
Piotr Ślęzak w dziale strategii Ogilvy&Mather
Od lutego do zespołu agencji reklamowej Ogilvy&Mather dołączył Piotr Ślęzak, obejmując nowe stanowisko strategy digital plannera. Ostatnio pracował w Hypermedia.
więcej
|
Wojciech Władziński head of SEO w SEOgroup, Agata Wojtyna account directorem
W zespole agencji marketingu internetowego SEOgroup na stanowiska menadżerskie awansowali Agata Wojtyna i Wojciech Władziński. Wojtyna objęła funkcję account directora, a Władziński - head of SEO.
więcej
|
Polski Reprise odpowiada za obsługę Johnson&Johnson w wyszukiwarkach
Polski oddział agencji Reprise (należy do IPG Mediabrands) został hubem w zakresie obsługi Johnson & Johnson w Europie w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
więcej
|
|
|
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
- Nie mam zamiaru sprzedawać naszego polskiego oddziału. Jest on w naszym DNA - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jürg Marquard, założyciel i szef rady nadzorczej Grupy Marquard Media. - Postrzegamy się jako butik, który jest najważniejszym graczem w sektorze luksusowym i łączy marki z rosnącą klasą średnią - dodaje Bijan Khezri, CEO w Marquard Media International AG. Z menedżerami rozmawiamy m.in. o wyzwaniach w internecie dla wydawców prasowych, ciekawych niszach tematycznych, nowych tytułach szykowanych przez firmę i poziomie cen magazynów luksusowych.
więcej
|
,,Fakt" najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w zeszłym roku był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Well" zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach
We wtorek ukazuje się pierwszy regularny numer miesięcznika „Well” (Wydawnictwo Bauer). Redaktor naczelną pisma jest Magdalena Jaros-Szmidt, dyrektorem artystycznym - Iwona Kobryń-Gałązka, zaś redaktorem kreatywnym - Dorota Wellman.
więcej
|
Agnieszka Starewicz-Jaworska na czele pism i serwisów o zdrowiu w Bonnier Business Polska
Agnieszka Starewicz-Jaworska zaczęła zarządzać obszarem tytułów o zdrowiu i medycynie w Bonnier Business Polska. Poprzednio przez ponad 10 lat pracowała w Grupie ZPR Media.
więcej
|
Nowy dwumiesięcznik o modzie ,,Fashion TV Magazine". Redaktorem naczelnym Anna Neneman
Po kilku numerach testowych w połowie lutego na rynku ukaże się „Fashion TV Magazine” (Fashion TV Polska). Redaktorem naczelnym została Anna Neneman.
więcej
|
Tylko ,,Puls Biznesu" na plusie w grudniu 2017, ,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem
W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CMWP po procesie z prezydentem Sopotu przegranym przez Lisickeigo i Kubiaka: wyrok ma zniechęcić do badania korupcji
Wyrok Sądu Apelacyjnego w Gdańsku nakazujący zapłacenie Pawłowi Lisickiemu i Piotrowi Kubiakowi zapłatę zadośćuczynienia prezydentowi Sopotu narusza fundamentalną zasadę wolności słowa - uważa Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum wystosowało protest przeciwko temu orzeczeniu.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski skrytykowany za tekst o Bronisławie Wildsteinie w zespole premiera. ,,Nie zarzucam mu antysemityzmu"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski krytycznie ocenił obecność Bronisława Wildsteina w powołanym przez premiera zespole ds. dialogu polsko-izraelskiego, porównując Wildsteina do Żydów, którzy 1968 roku twierdzili, że nie ma w Polsce antysemityzmu. Niektórzy dziennikarze zarzucili Czuchnowskiemu antysemickie nastawienie. - To oczywisty absurd. Nie zarzucam mu antysemityzmu, tylko to, że wbrew faktom go nie dostrzega, bagatelizuje i głosi to publicznie - skomentował dziennikarz „GW”.
więcej
|
Rafał Bochenek do Renaty Grochal z ,,Newsweeka": przecenia się Pani, że jest dziennikarką. Tomasz Lis: Panie pogodynku, miernoto
Po tym jak była premier Beata Szydło odniosła się na Twitterze do zapowiedzi tekstu na jej temat autorstwa Renaty Grochal z „Newsweek Polska”, Rafał Bochenek napisał do dziennikarki: „proszę się nie przeceniać, bo myślę, że przypisując sobie to określenie ubliżyła Pani wielu porządnym ludziom wykonującym ten wymagający zawód”. - Panie pogodynku, proszę nie obrażać świetnej dziennikarki. Wystarczy, że taką miernotę jak pan nadal jako podatnicy sponsorujemy - odpowiedział Bochenkowski Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”.
więcej
|
|
|
Roman Młodkowski rozstał się z Grupą Onet-RAS Polska
Roman Młodkowski odszedł z Grupy Onet-RAS Polska, w której m.in. zarządzał polską edycji „Forbesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą był związany przez dwa lata.
więcej
|
Paradoks wysokiego zaangażowania - kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (raport)
Marki utrzymują na Facebooku model komunikacji „jeden do wielu” - pod jednym postem moderatorzy wolą odpowiadać na każdy komentarz z osobna. Nie lubią jednak angażować się w dłuższe dyskusje pomiędzy fanami, bo wolą pełnić funkcję „zarządcy” niż „rozmówcy” - wynika z raportu IRCenter.
więcej
|
Facebook chce konkurować z YouTube, wpuści na platformę Watch prywatnych twórców wideo
Facebook prowadzi rozmowy zmierzające do udostępnienia platformy Watch prywatnym twórcom treści wideo. Serwis zamierza dzielić się z autorami materiałów przychodami reklamowymi, zwiększyć zaangażowanie widzów i konkurować z YouTube.
więcej
|
Szymon Szmigiel wzmacnia zespół biura reklamy CDA
Szymon Szmigiel dołączył do niedawno otwartego biura sprzedaży reklamy serwisu z treściami wideo CDA.pl. Poprzednio związany był z TogetherData.
więcej
|
Europejska Sieć Lotnicza testuje LTE w samolotach, usługa będzie dostępna za kilka miesięcy
Deutsche Telekom, Inmarsat Aviation i Nokia poinformowały o rozpoczęciu testów tworzonej przez te firmy Europejskiej Sieci Lotniczej (EAN). Projekt ma dostarczyć rozwiązanie pozwalające na udostępnienie łączy LTE pasażerom samolotów w Europie w pierwszej połowie 2018 roku.
więcej
|
Karol Szczęśniak, Kamil Sosnowski i Grzegorz Betlej prowadzącymi nowy program w Open FM
We wtorek 6 lutego w aplikacji Open FM (Grupa Wirtualna Polska) rusza nowy program wideo „Open FM Live”. Pojawią się w nim m.in. wywiady z artystami i koncerty akustyczne. Program będzie nadawany na stronie głównej WP.pl i na Facebooku.
więcej
|
,,Paradoks Cloverfield" od J.J. Abramsa trafił na Netflixa po emisji zwiastuna w czasie finału Super Bowl
Bez wcześniejszych zapowiedzi, w nocy z 4 na 5 lutego na Netflixa trafił film si-fi „Paradoks Cloverfield”, za którego produkcję odpowiadają J.J. Abrams i Lindsey Weber. Zwiastun pokazano w czasie meczu finałowego Super Bowl.
więcej
|
|
|